כדורגל בחו"ל

הנהלת ההתאחדות לכדורגל דחתה את מחזור המשחקים בליגת העל

0
0

מדובר במחזור מס’ 29, הקבוע ליום 26.4.08 נדחה ליום 3.5.08 ■ אושרה חברותו של אביב בושינסקי שהתמנה לחבר הנהלת ההתאחדות במקומו של לוני הרציקוביץ’.
הנהלת ההתאחדות לכדורגל דחתה את מחזור המשחקים בליגת העל
הנהלת ההתאחדות לכדורגל דחתה את מחזור המשחקים בליגת העל

ההנהלת ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום (חמישי, 24/4/2008), החלטה פה אחד, לפיה כל פסיקה שיקבל ביה”ד העליון בנושא ההפסד הטכני, יהיו כל חברי ההנהלה מחויבים לה, מחויבים לכבד אותה, לפעול לפיה, לעמוד מאחוריה ולא לערער עליה או לפעול בכל דרך שהיא כדי לערער על כל החלטה שתתקבל על ידי ביה”ד העליון. חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל מתחייבים לעשות הכל כדי לסיים את העונה בצורה ספורטיבית.

החלטה הנהלת ההתאחדות לכדורגל של ישראל: בפני חברי הנהלת ההתאחדות מונחת בקשה לדחיית מחזור משחקי ליגת העל הקרוב.

לאחר שהובא לידיעת חברי ההנהלה כל המשמעויות הנובעות מהבקשה, מחליטה הנהלת ההתאחדות, כדלקמן:

1. לדחות את מחזור המשחקים בליגת העל (מס’ 29) הקבוע ליום 26.4.08 ליום 3.5.08. באופן זה יידחו כל מחזורי ליגת העל, בהתאמה, עד סיום עונת המשחקים.

בסיטואציה שנוצרה מעוניינת ההתאחדות כי כל הקבוצות בליגה ידעו את תוצאות הדיון הקבוע ליום שני הקרוב בבית הדין העליון, וזאת כדי להכין את קבוצותיהן באופן הנדרש לקראת המשך ההתמודדיות בליגת העל.

דחיית המחזור לאחר הדיון בבית הדין העליון תסייע בשמירת השיווין הספורטיבי הנדרש עד לסיום הליגה ועומדת ברוח הספורט של המשחקים.

2. אין בכינוס ישיבת ההנהלה או בקבלת ההחלטה כדי להטיל דופי או להשפיע על דיוני ביה”ד העליון, וכל הקבוצות מתחייבות לקבל ולכבד את החלטת ביה”ד העליון, תהא החלטתו אשר תהא באשר לתוצאות המשחק.

עוד הוחלט היום בהנהלת ההתאחדות לכדורגל לאשר את חברותו של אביב בושינסקי, מכבי תל אביב שהתמנה לחבר הנהלת ההתאחדות במקומו של לוני הרציקוביץ’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן