כדורגל בחו"ל

דייגו מראדונה הכה צלם מחוץ לבית המשפט ב-בוואנוס איירס

0
0

אחרי התקיפה של הצלם צעק כדורגלן העבר של נבחרת ארגנטינה בפרובוקציה; “הם הרביצו לי עם מצלמה!” • אין זו הפעם הראשונה שהכוכב האגדי מרדונה מסתבך עם עיתונאים כאשר אלה ניסו בעבר להגיע אליו ירה לעברם
דייגו מראדונה הכה צלם מחוץ לבית המשפט ב-בוואנוס איירס
דייגו מראדונה הכה צלם מחוץ לבית המשפט ב-בוואנוס איירס

דייגו ארמנדו מראדונה (Diego Armando Maradona), כדורגלן העבר קשר-חלוץ של נבחרת ארגנטינה, ממשיך לספק כותרות הפעם הוא חבט באגרופו בצלם שארב לו עם אחרים מחוץ לבית המשפט בבוואנוס איירס, שם נערך דיון במחלוקת משפטית ארוכת שנים בינו לבין מנהלו האישי לשעבר, גילרמו קופולה.

סוכנות הידיעות האמריקאית Associated Press (AP) דיווחה, כי מרדונה, נראה בטלוויזיה הארגנטינאית במסגרת שידור חי כאשר הוא יחד עם אשתו לשעבר, קלאודיה וילאפאנה, מנסים לחמוק מן העיתונאים. כאשר התקשה לפלס את דרכו הוא חבט באגרופו באחד הצלמים-כתבים, גידף וקילל את האנשים הסקרנים בסביבתו וצעק בפרובוקציה; “הם הרביצו לי עם מצלמה!”. איש לא נפגע.

אין זו הפעם הראשונה שהכוכב האגדי מרדונה מסתבך עם עיתונאים כאשר אלה ניסו בעבר להגיע אליו ירה לעברם; בשנות ה-90 נקשר שמו של מראדונה במספר פרשיות כמו; ילד מחוץ לנישואים, יריות באוויר, תקיפת עיתונאים.

זאת ועוד; זמן קצר אחרי מונדיאל 1990 נתפס כשהוא משתמש ב-סמים, בעקבות כך, הורחק מראדונה מן הכדורגל לתקופה ארוכה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן