מכבי נתניה

מכבי נתניה: לותר מתיאוס סיכם לשנתיים כמאמן החל מהעונה הבאה

0
0

צפוי להרוויח כ-600 אלף דולר בעונה • מתיאוס: “אני גאה להגיע למדינה נפלאה כמו ישראל, אני מגיע כדי לזכות בתארים” • דניאל יאמר: “זו המתנה שלי למדינת ישראל” • בנתניה טרם נקבע מי יהיה עוזרו של המאמן הגרמני
מכבי נתניה: לותר מתיאוס סיכם לשנתיים כמאמן החל מהעונה הבאה
מכבי נתניה: לותר מתיאוס סיכם לשנתיים כמאמן החל מהעונה הבאה

המאמן לותר מתיאוס, נפגש הערב (שבת) עם הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, בגרמניה וסיכם איתו כי יאמן את מכבי נתניה שנתיים החל מהעונה הבאה.

המאמן לותר מתיאוס, (Lothar Matthäus) היה הבלם והקשר אחורי, ששיחק ברוב הקריירה בתפקיד ה”מטאטא” (Sweeper), בנבחרת גרמניה ונחשב מגדולי שחקני ההגנה בכל הזמנים, מסר הערב; “אני שמח לבוא למדינה נפלאה כמו ישראל. אני מגיע כדי לנסות ולזכות בתארים. יש במועדון מכבי נתניה קבוצה טובה עם בחורים צעירים שאני רוצה לקדם ולעבוד בשת”פ מלא עם המבוגרים והמנוסים יותר וביחד ליצור שילוב שיצליח”.

הבעלים של מכבי נתניה מר דניאל יאמר, הגיב הערב באתר הרשמי של הקבוצה באומרו: “עבורי זו המתנה הכי גדולה שאני יכול לתת למדינת ישראל וגם למעני. מדובר באחד האנשים שהכי הערצתי בחיי.

אני חושב שהוא יכול לעשות רק טוב ל-מכבי נתניה, למדינה ולספורט בה. זה דבר מיוחד מאוד למדינת ישראל ול-גרמניה”.

מתיאוס המאמן החדש של נתניה צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא כדי להתרשם מן הקבוצה, והוא יהיה נוכח באצטדיון ר”ג שם יתקיים באמצע השבוע משחקה של נתניה מול בית”ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה.

בנתניה טרם נקבע מי יהיה עוזרו של המאמן הגרמני, והשמות שהוזכרו בשבועות האחרונים הם; שלום תקוה ומאמן קבוצת הנוער של נתניה, בני לם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן