כדורגל ילדים ונוער

מכבי נתניה: קבוצת הנוער הורשעה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל

0
0

למרות הרשעתה קבע הדיין, עו”ד חיים אלחדיף, כי תוצאת המשחק, 1:2 לזכות מכבי נתניה מול מכבי פ”ת, נותרה בעינה • השופט שאל את הקוון האם אפשר להמשיך במשחק “ואני אמרתי כן”, העיד הקוון והוסיף: “המשך המשחק כבר לא היה מלווה בהפרעות”.
מכבי נתניה: קבוצת הנוער הורשעה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל
מכבי נתניה: קבוצת הנוער הורשעה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל

קבוצת הנוער של מכבי נתניה הורשעה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעבירה של פגיעה על ידי אוהדים (סעיף 20 י”ד לתקנון המשמעת), ונענשה בקיום שני משחקים ביתיים ללא קהל. כזכור, השופט שי שטרית, הפסיק ל-14 דקות את משחק רבע גמר גביע המדינה לנוער בין מכבי נתניה למכבי פ”ת, בשל התפרעות הקהל.

בית הדין פסק, כי נתניה תקיים שני משחקי בית ללא קהל, ועוד ארבעה משחקים ללא קהל על תנאי לשנה, אם תורשע באותה עבירה. העונש לא יוטל על משחקי הגביע.

תוצאת המשחק, 1:2 לזכות מכבי נתניה מול מכבי פ”ת, נותרה בעינה.

הדיין, עו”ד חיים אלחדיף כתב בהחלטתו:

“בדקה ה-62, כשתוצאת המשחק היתה 1:1, הרים הקוון דגל לנבדל כלשהו וחש בעקבות זאת פגיעת יריקה ו-נתזי נוזל כלשהו שניתזו על עורפו.

בין היתר חש בריח שתן בסביבתו … ומה שברור שנזרק לעברו חומר מסריח בנוסף למים אשר מקצתם נחתו על – עורפו ובוודאי היו מכוונים אליו בשל קרבת היציע אליו… בנסיבות אלה, עשה הקוון את אשר חובתו לעשות והוא נכנס לשדה המשחק והרים דגל לשופט הראשי (שי שטרית – מ.נ) שהגיע אליו מיד”.

“לאחר שהקוון דיווח לשופט על הפגיעה והשופט הבחין ב”נוזל דביק” בעורפו של הקוון ואף הריח בריח מסריח בסביבתו, דרש השופט הראשי מהנהלת הקבוצה (מכבי נתניה), שאף ירדה לשדה וניסתה להרגיע את הקהל, שיפנו את היציע הגובל עם הקוון.

השופט התרה בהנהלת הנאשמת שכל עוד לא יפנו את הקהל מהיציע הגובל עם מסלול הקוון הוא לא יחדש את המשחק”.

“הקהל שישב ביציע נשמע להוראות ההנהלה ואכן פינה את היציע הרלבנטי והדברים התמשכו 14 דקות, כי תחילה עבר הקהל אל מאחורי שוער פ”ת וזו ביקשה שלא להביאם לשם ושוב עבר הקהל למחצית השניה של היציע שאינו גובל עם מסלול הקוון וסיכומו של דבר שבתום 14 דקות, לאחר שהיציע הרלוונטי התפנה חידש השופט את המשחק ועד לסיום המשחק (נותר 28 דקות ללא הארכה) היה היציע שבמסלול הקוון ריק מאדם (פרט לאנשי ההנהלה).

השופט שאל את הקוון האם אפשר להמשיך במשחק “ואני אמרתי כן”, העיד הקוון (עמוד 2 לפרטיכל) והוסיף: “המשך המשחק כבר לא היה מלווה בהפרעות”.

לצפייה בהחלטתו המלאה של עו”ד חיים אלחדיף, לחץ כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן