מסעודה מרכלת

סוגרים שבוע על הכידון של ז’קלין מיוחד ל-מסעודה של כאן נעים

0
0

כפרה על צבי יחזקאלי ♦ איך שהתחילו לרמי קליינשטיין השערות בגב, בדיוק בחרו באשתו ♦ דנה פרידר – לאחת ממאה נשות הכדורגלנים היפות בעולם ♦ שניה לפני ששמעון גרשון הפסיק לעשות קומדיות ♦ אורזים עוד שבוע של רכילות
סוגרים שבוע על הכידון של ז’קלין  מיוחד ל-מסעודה של כאן נעים
סוגרים שבוע על הכידון של ז’קלין מיוחד ל-מסעודה של כאן נעים

♦ שמישהו יעזור לז’קלין לעצור את הדמעות, ואם אפשר שיבוא בדחיפות, טישו לא יעזור פה כי כשז’קלין שבורה היא לגמרי עצובה, או להפך. בנות יקרות, צר לי להודיע לכן, שלפחות ע”פ וואלה! סלבס, העיתונאי הכי שווה/חכם/שנון/הורס בטלוויזיה הישראלית יוצא מרשימת הרווקים הנחשקים.

כן, כן, קראתם נכון, אבדו סיכויי: צבי יחזקאלי התחתן. כך לפחות מסבירים במערכת שלו את החופשה הארוכה שלקח.

לזוכה בפרס אגב; קוראים מיטל והיא יהודיה מאמינה, כמו שאומרים. גם ז’קלין האמינה ותראו מה יצא. אלוהים, עשה שיעבור מהר הכאב.

♦ והזמר רמי קליינשטיין, עוד אחד ששבר את הלב, אבל לא של ז’קלין, הגיע מצד אחד לפרגן לחגיגת יום ההולדת של ריטה וגם לעובדה שהיא מכרה יותר מ- 40 אלף עותקים מהאלבום האחרון שלה, אבל מצד שני – ’העלוקה’ פרסמו השבוע שקליינשטיין מתהדר באחת חדשה, עדי שמה, ולא רק שהיא חדשה איתו, היא גם די חדשה בעולם. בת 24 לא יותר.

צבי יחזקאלי

ז’קלין מרגישה פאסה. אבל זה בסדר, היא יודעת שעל כל אישה פאסה, תמיד יש מישהי שלא יודעת שהיא פאסה ושבעלה בוגד בה. אז ככה שהעולם מלא בנחמות קטנות.

♦ ואם כבר ויפות, שמעתם על הדירוג המרשים של מלי לוי ברשימת 100 נשות הכדורגלנים הכי יפות בעולם שערך המגזין הבריטי NUTS? לא רק שלוי עברה את ויקטוריה בקאהם שהגיעה רק למקום 81 המביש (שאם תשאלו אותי, זה לא ממש קשה, קצת בשר לוויקי יסדר את הקמטוטים הרבה יותר מכל סיליקון או סקיני חונקים, אבל ככה זה כשאת נשואה לבקאהם – את לא רואה), לוי מוקמה אי שם במקום ה- 18.

כבוד, או לא? ז’קלין רצתה לארגן תחרות בין ספורטאי ארצנו השווים, אבל נזכרה שאין כאלו.

ספורטאים ושווים. חוץ משמעון גרשון, כמובן, אבל כמה תהילה בזוג אחד? מאז שגית וחיים רביבו והשער שלהם ב”לאשה” לא היה כדבר הזה.

רון קופמן

♦ ונחזור לענייני זוגיות, או משברים, רגע לפני שהחבר שלי, כפרה עליו, מתחרפן עליי, כי נראה לו שאני מתלהבת קצת יותר מדי מהדרמות שהולכות פה. שימו לב; רובין וויליאמס אחד המצחיקים שיש, מתגרש אחרי 19 שנות נישואין (!!!) ו-2 ילדים.

אשתו, מרשה וויליאמס, טענה בבקשת הגירושין שיש ביניהם פערים בלתי ניתנים לגישור.

ז’קלין חשבה שגברים מצחיקים אף פעם לא נעזבים, או לפחות לא בוכים בלילה. אבל רובין וויליאמס לא הצחיק אותה אף פעם, ככה שהיא לא יודעת אם לצחוק או לבכות, או בכלל לשייך את האייטם הזה לקטגוריה “מה קורה לגברים מאוד-מאוד שעירים אחרי 19 שנות נישואין”.

♦ והעיתונאי רון קופמן, גבר נובח שעושה לז’קלין נעים בשרירי הפנים וגורם לה לחייך, הבריז השבוע מתכנית האינטרנט “מקושרים לייב”.

עיתון מעריב פרסם שהאירוח עם קופמן נסגר מראש וכלל את כל האישורים הכי קפדניים שיכולים להיות וצוות הפקה שעמל על הכנת אולפן מושלם לקוף, שגילה אחרי המתנה לא קטנה, שלא קוף ולא נביחות. סמס מהיר הבהיר; “עברתי תאונה קלה”. תאונה פוטרת מעונש הברזה, אבל כשאנחנו ניפגש, תודיע מראש.

עדי הימלבלוי

♦ אם עשיתי לכם כאב ראש עם יותר מדי גברים, דנה פרידר מעתה חופשייה. כלומר; לא זמינה עבורכם, לפחות לא עבור רובכם, אבל היא מה שנקרא משוחררת טריה מהצבא. ולא שאני רוצה להיות קטנונית, אבל הגברת הרוקדת שירתה שירות מלא ככוריאוגרפית ומנחת טקסים, משהו שזאת שנשכבת על בר מים מינראליים מאוד מסוימים, לעולם לא עשתה וגם לא תעשה.

♦ הנה משהו שירגיע לפחות לרגע קל כמה גברים החושקים ב-עדי הימלבלוי. רגע, אני חוזרת בי. זה לא ירגיע אף אחד, אבל קיים סיכוי שלפחות אב אחד במדינת ישראל ירצה לצפות בתכניות של ערוץ הילדים, יחד עם ילדיו כמובן. כי אחרי האלופה, הפסטיגל ושאר מוצרי החלב, עדי החליטה להשתדרג והשתתפה השבוע באודישן לתפקיד הנחשק: מנחה בערוץ הילדים.

היא לא הייתה לבד, גם ויקה פינקלשטיין, זו מ-הישרדות, ליאת בלו ועוד כמה שרוצות להריח את תום אבני, ניסו לגנוב את התפקיד. גם לז’קלין יש חלומות.

תראו, אני מרגישה ממש חוסר נעימות מביך שלא לומר מטריד, לשלוח אתכם לשבת עם עלילות נינט – מאמי – נשמה, אבל משהו עובר על הבחורה הזאת או שז’קלין לא יודעת מה.

מעריב פרסם ששוב נינט נקלעה לאיזו מריבה, אלא שהפעם לא מדובר בריב אוהבים אלא ריב על מקום חנייה.

נינט טייב

שימו לב, ע”פ הפרטים, הגברת עם הסגול הגיע לכיכר המדינה כדי להעשיר את המלתחה המעושרת ממילא שלה. אחרי שחיפשה בסבלנות (!) מקום חניה, גילתה מכונית שיוצאת ממקום נפלא, רק מה? מישהי אחרת נדחפה ותפסה לה את המקום המיועד לה.

ואם חשבתם שזה נגמר כך, טעיתם – כי רק הייתם יכולים לשמוע את סצנת הצרחות הייתם מבינים שיש כאן שדרוג. ז’קלין שומרת תמיד על כללי הנימוס.

♦ ומשהו אחרון לקנח את האף; “ה-סאן – thesun” הבריטי טוען שאיימי וויינהאוס בדרכה לארץ ישראל. ולפני שאתם מזמינים כרטיסים, הרגיעו נא.

הזמרת היהודייה שמכורה לקראק עד שזה הרס לה (גם) את עור הפנים, נכשלה בכל מכו

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן