כאן כפר יונה

כפר יונה: מי זרק רימון לחצר ביתו של אפי דרעי ראש המועצה

0
0

איש לא נפגע וגם לא גרם לנזק לרכוש • במשטרה, מעריכים, כי בהשלכת רימון מסוג “רימון הלם” הייתה למעשה יותר כוונה של אזהרה לראש המועצה מאשר לפגוע בו פיזית • ראש המועצה דרעי: לא ירחק היום שהאלימות הזו תביא גם לקורבנות בנפש
כפר יונה: מי זרק רימון לחצר ביתו של אפי דרעי ראש המועצה
כפר יונה: מי זרק רימון לחצר ביתו של אפי דרעי ראש המועצה

סמוך לשעה 20:30, הערב (רביעי), נשמע קול נפץ עז סמוך לביתו של אפי דרעי ראש המועצה המקומית כפר יונה אשר ליד העיר נתניה. תושבים ושכנים נרעשים ונרגשים התקשרו להזעיק את אנשי משטרת נתניה, כוחות מד”א, וכיבוי אש לזירת האירוע, שוטרים אשר הגיעו לזירת האירוע פתחו בסריקות בכל הסביבה. כאשר התברר כי איש לא נפגע, ולמרבה המזל, כך גם בני משפחת דרעי אשר לא שהו בבית באותו הזמן, נכנסו על פי הנוהל, חבלני המשטרה לעבודה כאשר הם בודקים כל רכב שחנו סמוך לפיצוץ, שמא קיים מטען שהונח במקום.

מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה, כי הרימון הושלך מרכב חולף. הוא נגנב ככל הנראה מאחד מבסיסי צה”ל. הרימון שהתפוצץ בחצרו של ראש המועצה דרעי, לא גרם ואיש לא נפגע.

ניצב משנה רון גרטנר מפקד משטרת נתניה, מסר, כי בעקבות הארוע כמקובל במקרים אלה נפתחה חקירה, והמשטרה פתחה בסריקות למציאתם של חשודים באירוע.

להב שמעון כחלון דובר איגוד ערים לכבאות, חילוץ והצלה נתניה, מסר לתקשורת, כי; “לדעת חבלנים שהיו במקום, מדובר ברימון הלם … למזלנו הטוב, לא הייתה לנו תעסוקה בזירת ניסיון הפיגוע הפלילי. אולם אם באותה השעה הייתה כל המשפחה בבית, זה היה יכול להיגמר באופן לא נעים”.

במשטרה, מעריכים, כי בהשלכת רימון מסוג “רימון הלם” הייתה למעשה יותר כוונה של אזהרה לראש המועצה מאשר לפגוע בו פיזית. עתה בודקים במשטרה, האם לאירוע קדמו איומים על חייו של דרעי, כדי לקבל קצה חוט באשר לזיהוי החשודים במעשה.

אפרים (אפי) דרעי, המשמש כראש מועצת כפר יונה, למעלה מ-30 שנה, אחד מראשי המועצה הותיקים והמעורכים בישראל. בשנים האחרונות הפכה כפר יונה, בזכות פעילותו, לאחד מהישובים האטרקטיבים בישראל למגורים. הגיב; “אין לי מושג מי עשה את זה. מעולם לא איימו עלי. לפני 18 שנה שרפו לי את הרכב ולפני שבע שנים ניקבו לי את הצמיגים, אבל כעת אין לי כל סכסוך, ואפילו כל ויכוח, עם מישהו ממתנגדי”.

ראש המועצה דרעי, קרא ל-משטרת ישראל ולגורמים הממונים לפעול ביד קשה כנגד האלימות כלפי ראשי מועצות מקומיות ואמר, כי להערכתו; “לא ירחק היום שהאלימות הזו תביא גם לקורבנות בנפש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן