מכבי נתניה

מכבי נתניה: תדמית המועדון הפכה כלא אמינה מאז הפרסומת, בה השתתף השוער שטראובר

0
0

מכבי נתניה: כמי שמחויב לחוזים עליהם חתומים הוצגו מנהליו כלא אמינים, כלפי ספונסר שתומך בה במשך שנים במאות אלפי שקלים מדי שנה ומשמש בעצם כשותף לדרך • השבוע תתקיים פגישה עם הספונסרים ולאחריה מקווים למצוא פתרון שישביע את רצון כל הצדדים
מכבי נתניה: תדמית המועדון הפכה כלא אמינה מאז הפרסומת, בה השתתף השוער שטראובר
מכבי נתניה: תדמית המועדון הפכה כלא אמינה מאז הפרסומת, בה השתתף השוער שטראובר

הנהלת מועדון בכדורגל של מכבי נתניה, פירסמה אמש (מוצ”ש) הודעה מיוחדת בעניינו של קפטן ושוער הקבוצה לירן שטראובר, ממנה עולה, לטענתה, כי; “תדמית המועדון הפכה כלא אמינה מאז עלתה הפרסומת, בה השתתף השוער שטראובר. ואולם המועדון היה גאה (אתמול) במשחקו של שטראובר והעובדה שעזר לקבוצה לנצח במשחק החשוב מול מכבי פ”ת 0:1 ולשים את כל האירועים האחרונים בצד”.

בודעתה מציינת מכבי נתניה ומבהירה, כי; “מאז עלתה הפרסומת, בה השתתף שטראובר, של חברה המתחרה עם הספונסרית העיקרית של המועדון חברת “כלל ביטוח”, נוצר משבר מול הספונסרית אשר העמיד את תדמית המועדון כמי שמחויב לחוזים עליהם חותמיו מנהליו כלא אמינה.

חשוב לקבוצה לעמוד במחויבות שלה כלפי ספונסר שתומך בה במשך שנים במאות אלפי שקלים מדי שנה ומשמש בעצם כשותף לדרך.

לכן, חייבת מכבי נתניה להחזיר לו כבוד, לתת אמון וביטחון כדי שירצה להמשיך איתנו באותה הדרך גם בשנים הבאות”.

את הודעתה מסכמת הנהלת נתניה בנימה פייסנית; “אנו מצפים מכל השחקנים שלנו להבין, כי כפי שאנחנו עומדים בכל התחייבויותינו כלפיהם, כך יעשו גם הם כלפי המועדון. במהלך השבוע תתקיים פגישה בין הנהלת המועדון והספונסרים ואחריה אנו מקווים שנמצא פתרון שישביע את רצון כל הצדדים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן