פלילים

אלון אלראי המוציא לאור של המקומונים השבוע בנתניה, השבוע בחדרה שוחרר למעצר בית

0
0

אחד החשודים בפרשת השוחד של המשווקים האזוריים במפעל הפיס, אלון אלראי הוא בעל רשת “מקומונים בשרון”, המוציאה לאור של המקומונים “השבוע בנתניה, השבוע בחדרה ועוד, חבר מרכז ליכוד ואחיו של רוני אלראי (בעל השליטה ב-קמן אחזקות וחתנו של המיליארדר יצחק תשובה).
אלון אלראי המוציא לאור של המקומונים השבוע בנתניה, השבוע בחדרה שוחרר למעצר בית
אלון אלראי המוציא לאור של המקומונים השבוע ב-נתניה, השבוע בחדרה שוחרר למעצר בית

המשטרה שיחררה היום (חמישי), למעצר בית את שלושת החשודים במעורבות בפרשת השוחד במפעל הפיס אשר נעצרו אתמול. שלושת העצורים הם: חיים גולן (47), הזכיין המשווק את מפעל הפיס במחוז גוש דן; אלון אלראי (47), זכיין השיווק בירושלים תושב העיר נתניה; ורפאל דיין (40), המשווק באזור יהודה.

היום אחה”צ, צפויים להגיע שני חשודים נוספים לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם. אחד החשודים הוא פעיל הליכוד גמליאל חסין (“גומא”) המקורב לעו”ד ברדוגו.

כזכור נעצרו החשודים על-ידי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות של המשטרה בחשד למתן שוחד ותיווך בשוחד תמורת להענקת זיכיונות להקמת דוכני מפעל הפיס.

החשד הנופל על השלושה הוא שהעבירו לכאורה לעו”ד ברדוגו ולפעיל ליכוד נוסף, גמליאל חסין (“גומא”) מהעיר אשדוד, בונוסים ואחוזים שהיוו את השוחד.

השלושה, טענו בחקירתם, כי לא נתנו שוחד, אלא העניקו שירותי ייעוץ, הקשור לעבודתם מול מפעל הפיס.

עו”ד יוסי זילברברג, סנגורם של המפיצים, דחה הבוקר את החשדות המיוחסים לשלושה, ואמר; “לדעתנו, המשטרה נוהגת באופן פסול בכך שהיא עוצרת את מוסרי השוחד לכאורה, ולא את מקבלי השוחד. השופט קיבל את מרבית הטענות, ועצר את מרשיי לצורכי השלמת החקירה”.

אומ”ץ למפקד גלי צה”ל: הורה על השעיית ברדוגו

בתוך כך דרשה הבוקר תנועת אומ”ץ מיצחק טוניק מפקד גלי צה”ל, שישעה לאלתר את עו”ד יעקב ברדוגו מעריכת תוכנית ביקורת לתקשורת, המשודרת בימי שישי בתחנת גלי צה”ל. זאת בשל מעורבותו לכאורה בפרשת שוחד במפעל הפיס.

אלון אלראי – פנים מוכרות למשטרה

אלרואי נשוי לזמרת שלוה ברטי, חבר מרכז ליכוד ואחיו של רוני אלראי (בעל השליטה ב-קמן אחזקות וחתנו של המיליארדר יצחק תשובה).

אלרואי היה בעבר חבר מליאת רשות השידור מטעם הליכוד. מראשי מחנה סילבן שלום, מונה בזמנו על ידי ראש הממשלה אריאל שרון לחבר בוועד המנהל של רשות השידור.

אלון אלראי (47), מזה 18 שנה הוא בעלים של מקומונים בנתניה ובשרוןכשהבולטים שבהם “השבוע בנתניה” המופץ בעיר נתניה והמקומון “השבוע בחדרה” המופץ בעיר חדרה וסביבותיה, ואתר האינטרנט MB1.

מאז 2005 הוא המשווק האזורי של מפעל הפיס בירושלים.

אלון אלראי הפך ל-“פנים מוכרות למשטרה” ורק לפני שנה 20.05.07, נחקר בחשד למעורבות בפרשת ארגון הפשיעה של אסי אבוטבול. מדובר היה בבית הדפוס של איש העסקים והמוציא לאור אלון אלרואי שעבר עפ”י החשד לשליטת ארגון הפשיעה של אסי אבוטבול ושימש לכאורה כמכבסת הכספים שלו – כך חשדו ביחידה הארצית לחקירת פשיעה בינלאומית (יאחב”ל).

לפי החשד, אלרואי, מכר את בית הדפוס לאדם ששימש כאיש קש מטעם הארגון. “מי שניהלו בפועל את בית הדפוס הם; אבוטבול, אלברט סיטבון ודוד זוארץ, נגדם הוגש כבר כתב אישום על היותם מנהלים בכירים בארגון הפשיעה”, אמר סנ”צ כורש ברנור מהיאחב”ל; “אלרואי קשר את עצמו לחשדות, הוא אמר; ’היה לי חוב גדול מאוד כלפי מישהו, אז הם נכנסו ועזרו לי’. הוא נחקר באזהרה ושוחרר בערבות”.

בכתבה שפורסמה (20.05.07, לסיפור המלא והמרתק בעיתון הארץ לחצו כאן) ע”י העיתונאי אמיר זהר ב”הארץ” מצוטטות עדויות נוספות על ההתקשרות בין אלרואי לבין בכירי הארגון, ועל חלקם של אלה במשא ומתן על החובות של אלרואי לעיתון “מעריב”.

אלרואי, הגיב, אז כך; “העובדה שהוגש כתב אישום נגד המעורבים בפרשה ואילו נגדי לא הוגש כזה, מדברת בעד עצמה”.

בקשר לתגובתו זו, אז הדגישו ביאחב”ל, כי חקירת תיק בית הדפוס טרם הסתיימה והיא נמשכת בלי קשר להגשת כתב האישום המרכזי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן