פרדס חנה-כרכור

פרדס חנה-כרכור: טרגדיה בישוב בן 72 התמוטט ומת לאחר שהמשטרה זימנה אותו לחקירה

0
0

נערה בת 13, התלוננה, כי ננשכה על ידי כלב בעליו זמן קצר ביותר לאחר שעזבו את ביתו של האיש השוטרים שהגיעו למקום עוד הספיקו לשמוע מן הדירה, צעקות וכאשר סבו על עקבותיהם, התחוור להם, כי בעל הכלב התמוטט.
פרדס חנה-כרכור: טרגדיה בישוב בן 72 התמוטט ומת לאחר שהמשטרה זימנה אותו לחקירה
פרדס חנה-כרכור: טרגדיה בישוב בן 72 התמוטט ומת לאחר שהמשטרה זימנה אותו לחקירה

תושב פרדס חנה בן 72 התמוטט ומת (רביעי) לאחר שהמשטרה זימנה אותו לתחנת המשטרה לחקירה זאת בעקבות תלונה של אם לילדה בת 13 אשר התלוננה, כי כלבו של האיש נשך אותה. צוות מגן דוד אדום אשר הוזעק אל הבית קבע את מותו של האיש, לאחר מאמצים רבים להחיותו באמצעים מתקדמים שכללו תרופות ושוקים חשמליים. השכנה עוכבה לחקירה.

מפרטים ראשוניים, עולה, כי שכנתו, נערה בת 13, התלוננה, כי ננשכה על ידי כלב מסוג מעורב אשר הסתובב סמוך לביתה ללא כל רצועה או מחסום לפיו. היא נבהלה והתקשרה לתחנת המשטרה. כאשר השוטרים הגיעו היא הוליכה אותם לביתו של בעל הכלב.

השוטרים הגיעו אל ביתו של בעל הכלב ולאחר שיחה קצרה עימו הגישו לו זימון לחקירה במשטרה בבוקר (חמישי), בעל הכלב, הנרגש והנסער מסר, כי בקשתו היא שיתחשבו בו זאת משום שהוא אדם חולה.

זמן קצר ביותר לאחר שעזבו את ביתו עוד הספיקו השוטרים לשמוע מהדירה, צעקות וכאשר סבו על עקבותיהם, התחוור להם, כי בעל הכלב התמוטט.

מיד חש אליו אחד השוטרים שניסה להחייאתו, ובמקביל הוזעק צוות מד”א אשר כעבור זמן קצר לאחר ניסיונות ההחייאה קבע את מותו.

סגן ניצב משה כהן, מפקד משטרת חדרה, מסר לתקשורת, כי; “אין עדיין מידע מה בדיוק קרה בתוך חילופי הדברים בין שני השכנים. המשטרה נזעקה בעקבות ויכוח בין שכנים על כלב משוטט השייך לשכן ואשר נשך את השכנה. מסיבה שעדין אינה ידועה לנו, הגבר התמוטט במהלך הויכוח ונפטר” – סיפר סגן ניצב כהן.

ממשטרת חדרה, נמסר, כי תמשיך בחקירת המקרה עד למיצוי הנסיבות שהובילו לטרגדיה בישוב השליו פרדס חנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן