מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה תתמודד מול הכח מכבי עמידר רמת גן ברבע גמר גביע המדינה

0
0

בית”ר ירושלים תארח את הפועל כפר סבא והפועל תל אביב תארח את בני יהודה במוקד רבע גמר גביע המדינה לעונת 2007/8 • ההגרלה, התקיימה הפעם בשדרות, כמחווה של ההתאחדות לכדורגל לתושבים • עטר; הכח מוליכת הלאומית והיא קבוצת ליגת על לגיטימית
מכבי נתניה תתמודד מול הכח מכבי עמידר רמת גן ברבע גמר גביע המדינה
מכבי נתניה תתמודד מול הכח מכבי עמידר רמת גן ברבע גמר גביע המדינה

מכבי נתניה מצמרת ליגת העל בכדורגל תתמודד ברבע גמר גביע המדינה מול הכח מכבי עמידר רמת גן המוליכה בטבלת הליגה הלאומית (מחזור 23) – כך עלה בהגרלת רבע גמר גביע המדינה שנערכה אמש (שני) בעיר שדרות. המשחקים ייערכו בתאריכים ה-1 וה-2 באפריל.

את ההגרלה, שהתקיימה הפעם בעיר שדרות, כמחווה של ההתאחדות לכדורגל לתושבי שדרות, ניהלו טל אבוטבול ואיתי שטרית בני ה-11 משדרות. לפני פתיחת ההגרלה, העניקו אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות, ומוט’לה שפיגלר שחקן העבר האגדי של נבחרת ישראל, חולצות של נבחרת ישראל ל-נתנאל דן ויואל שטרית, ילדי העיר שנפגעו מרקטות קסאם.

יו”ר ההתאחדות, אבי לוזון, אמר אמש ל”ספורט 99 בשיתוף ONE” על הגורמים שהביאו אותו להעביר את ההגרלה ל-שדרות: “קמתי בבוקר וחשבתי מה עושים לטובת תושבי וילדי שדרות, וחשבתי שזו תהיה חגיגה לטובת התושבים והילדים שנעשה את ההגרלה אצלם ונראה להם שאנחנו אוהבים אותם, מחבקים אותם, מזדהים איתם וניתן להם קצת כיף ושמחה”.

ראובן עטר

הם קיבלו זאת בזרועות פתוחות, ואמרתי להם שחוץ ממקום אני אדאג לכל הדברים, אנחנו נדאג לכל מהתחלה ועד הסוף, הם דאגו לנו לאודיטוריום ממוגן, כך שגם אם תהיה אזעקת צבע אדום נוכל להמשיך בהגרלה כרגיל, ואני חושב שזה כיף לילדי שדרות ולתושבי שדרות ויכול לתרום במשהו, שאנחנו מזדהים איתם ואוהבים אותם גם אם אנחנו לא תמיד פיזית איתם”.

בעקבות ההגרלה הגיב ראובן עטר מאמן מכבי נתניה; “קבוצת הכח ר”ג היא קבוצה שנמצאת במקום ראשון בליגה הלאומית והיא קבוצת ליגת על לגיטימית היה לנו אותו מקרה בעונה שעברה מול סח’נין והפסדנו. הפעם נערך בהתאם”.

לירן שטראובר קפטן ושוער מכבי נתניה, אמר, כי: “מדובר בהגרלה שעל הנייר נראית סבירה, אבל משחק הגביע ידוע בהפתעותיו.

שום דבר לא בטוח, נצטרך להגיע לאצטדיון וינטר ולעבוד קשה כדי להגיע למשחק חצי הגמר ולגמר הגדול באצטדיון ר”ג”.

לירן שטראובר

בדרכה אל רבע גמר גביע המדינה לעונת 2007/8, חלפה מכבי נתניה על פני משוכה גבוהה מכבי חיפה עליה גברה, משער היחיד במשחק, מרגלי איתי שכטר בדקה ה-54, שהעניק לקבוצתו מקום ברבע הגמר.

משחקי רבע הגמר, יתקיימו בתאריכים 1-2.4.08. להלן המשחקים:

• עירוני קריית שמונה – בית”ר שמשון תל אביב
• הכח מכבי עמידר רמת גן – מכבי נתניה
• הפועל תל אביב – בני יהודה
• בית”ר ירושלים – הפועל כפר סבא

בצילום למעלה משמאל; לוזון וילד תושב שדרות מגרילים את המשחקים צילום; ניר בוקסנבאום, באדיבות אתר ONE

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן