אוניברסיטה | מכללה

מרוץ מגנס של האוניברסיטה העברית – בכירי רצי ירדן התחרו יחפים

0
0

למקום ראשון מבין הגברים הגיע אסרט ממו, בן 24, בזמן של 15 דקות ו-54 שניות • למקום השני הגיע הארווה אטלי, בן 39, בזמן של 16 דקות ו-33 שניות • למקום השלישי הגיע נגה מקטא, בן 20, בזמן של 17 דקות ו-26 שניות.
מרוץ מגנס של האוניברסיטה העברית - בכירי רצי ירדן התחרו יחפים
מרוץ מגנס של האוניברסיטה העברית – בכירי רצי ירדן התחרו יחפים

מֵרוֹץ מגנס ה-56 ע’’ש הנשיא הראשון של האוניברסיטה העברית ד’’ר י’ ל’ מגנס ז’’ל התקיים היום, 4 במרץ, באצטדיון האתלטיקה בקמפוס אדמונד י’ ספרא גבעת רם.

המרוץ לזכר וולטר פרנקל מסלול של (3 ק”מ – תחרותי) הוזנק ראשון ולאחריו הוזנק המרוץ לזכר דוד אמזלג (מסלול של 5 ק”מ – תחרותי). בין הרצים בלטו קבוצת רצים של עולים מאתיופיה וקבוצה של רצות שהגיעו מכפרים ערבים בצפון הארץ.

הרץ הצעיר ביותר הוא גל מרידן בן 10. הרץ המבוגר ביותר, לו הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת על השתתפותו, הוא פרופ’ שאול לדני, בן 80 המשתתף במרוץ למעלה מ-50 שנה.

לראשונה השתתפו במרוץ נבחרת של שמונה מבכירי הרצים ממדינת ירדן, חלקם רצו במרוץ… יחפים.

למקום ראשון מבין הגברים הגיע אסרט ממו, בן 24, בזמן של 15 דקות ו-54 שניות. למקום השני הגיע הארווה אטלי, בן 39, בזמן של 16 דקות ו-33 שניות. למקום השלישי הגיע נגה מקטא, בן 20, בזמן של 17 דקות ו-26 שניות.

מבין הנשים זכתה במקום הראשון סבטלנה בחמנד, בת 32, בזמן של 18 דקות ו-54 שניות. אל המקום השני הגיעה חווה גרו, בת 34, בזמן של 19 דקות ו-54 שניות. למקום השלישי הגיעה איילה אדדה, בת 16, בזמן של 21 דקות ו-40 שניות.

המרוץ התקיים מטעם היחידה לספורט תחרותי במרכז קוסל לחינוך גופני של האוניברסיטה העברית ועיריית ירושלים.

מרוץ מגנס של האוניברסיטה העברית: שמונה מבכירי הרצים ממדינת ירדן, חלקם רצו במרוץ… יחפים. (צילום: אלעד שריג)

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן