מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה – בני יהודה, זהירות גם תרנגול עיוור מוצא לעיתים גרגר

0
0

במסגרת המחזור ה-22, בליגת העל בשבת (19:10), מארחת נתניה בדו קרב קצוות את המאמן אלי כהן והתרנגולים בני יהודה משכונת התקווה • קיויו מתח השריר במשחק הגביע וינוח מספר ימים • שכטר; אנחנו צריכים את האוהדים שלנו מול בני יהודה, לא פחות מאשר בכל משחק אחר
מכבי נתניה - בני יהודה, זהירות גם תרנגול עיוור מוצא לעיתים גרגר
מכבי נתניה – בני יהודה, זהירות גם תרנגול עיוור מוצא לעיתים גרגר

היום (שבת, 19:10, אין שידור בטלוויזיה), יסתיים הסיבוב השני של העונה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל בכדורגל במשחק ביתי של מכבי נתניה מול בני יהודה. המארחת נתניה, כבר הבטיחה את המקום השני בסיום הסיבוב ואת השיבוץ שלה למשחקי הסיבוב השלישי והיא תפתח את משחקה בחוץ מול הקבוצה שתסיים רביעית. מכבי נתניה, תרצה לסיים את השבוע הארוך שכלל שלושה משחקים בצורה יפה בטעם טוב שזה רק עם ניצחון ביתי לאחר הניצחון הדרמטי במסגרת גביע המדינה מול א.א. פאחם וזאת גם לצבור יותר נקודות בסיבוב זה, מאשר בקודמו. מנגד היריבה בני יהודה זקוקה לנקודות כאוויר לנשימה, שכן היא סוגרת את הטבלה.

▼ השבוע שעבר: הפסד בטדי, ניצחון דרמטי בגביע

את השבוע העמוס שלה התחילה מכבי נתניה במשחק הצמרת מול בית”ר ירושלים באצטדיון ע”ש טדי. המוליכה הובילה משער חצי עצמי, נתניה ניסתה להשוות, אך ספגה שער שני בתוספת הזמן וחזרה הביתה כשהפער מבית”ר ירושלים צמח ל-11 נקודות. לאחר שנחה מעט מהקצב של המשחק ביום ראשון פגשה הקבוצה (רביעי) ממוליכת מחוז צפון בליגה א’, הפועל אום אל פאחם במסגרת סיבוב ט’ של גביע המדינה.

המשחק היה צמוד מהצפוי ומרתק, כאשר נתניה חזרה במהלך המשחק (כולל הארכה) שלוש פעמים מפיגור כדי לסיים ב-3:3 את 120 הדקות של המשחק ובבעיטות עונשין מ-11 מטרים הייתה ידו של לירן שטראובר על העליונה לאחר שעצר שלוש בעיטות ושלח את מכבי נתניה לשלב שמינית הגמר. שלשום (חמישי) נערכה הגרלת שמינית גמר הגביע ובה הוגרלה נתניה מול מכבי חיפה.

הצעירים קיבלו צא’נס. אלון וייסברג במשחק הקודם מול בני יהודה

פרנסיס קיויו מתח את שריר הירך במשחק הגביע עבר בדיקת אולטרסאונד לבירור מהות הפציעה ונקבע, כי מתח את השריר במשחק הגביע והוא נצטווה לנוח מספר ימים.

יחיאל צגאי, התלונן בסוף השבוע על כאבים בירך, קיבל טיפול תרופתי ופיזיותרפי וככל הנראה יהיה כשיר הערב.

במהלך השבוע החלים אבי סטרול מהשפעת והוא יהיה כשיר כמו שאר שחקני הקבוצה.

היריבה בני יהודה, תציג הערב הרכב חולה, פצוע חסר מאד, ומורכב מטלאים; ברשימת הפצועים והחולים החלוצים משה ביטון ועמיתו אלירן אסאו (שפעת). הפצועים סאלם אבו סיאם והזר הרוויה קובצ’ביץ’ אשר רק צפוי לפתוח על הספסל.

גם הקפטן של הכתומים אסי בלדוט שהורחק באמצע השבוע (שלישי) במשחק הגביע מול מכבי כפר קנא, ייעדר מן ההרכב ויצפה בחבריו מן היציע.

▼ במפגש הקודם

בסיבוב הראשון הגיעה מכבי נתניה לאצטדיון בלומפילד מול בני יהודה אחרי שני הפסדי בית שעצרו מעט את ריצה שלה בצמרת, לפחות בנשוא צבירת הנקודות. בשל פציעות של מספר שחקנים והרצון לתת הזדמנות לשחקנים חדשים של המאמן ראובן עטר עלו בסגל הקבוצה וגם בהרכב לא מעט שחקנים צעירים כמו; טל מעבי, יחיאל צגאי, דלה ימפולסקי יחד עם שניר גואטה ואלון ייסברג ששולבו במהלכו.

הצעירים של נתניה הבקיעו צמד, צגאי (“המבוגר” יחסית לחבריו לקבוצה) הבקיע במחצית הראשונה לאחר בישול של אוקוצ’ה וטל מעבי שניצל הגבה מצוינת של צגאי במחצית השנייה כדי לנגוח לרשת שער בכורה בקבוצה. ב-20 הדקות האחרונה לחצו המארחים בניסיון להשיג משהו והצליחו לצמק משער נדיר ביופיו של אימורו לוקמן מ-בני יהודה, “אקס” מכבי נתניה, ששיגר טיל מ-23 מטרים שנעצר רק בחיבור הקורות של שערו של שטראובר.

▼ היריבה – בני יהודה

הקבוצה של המאמן אלי כהן החלה את העונה בצורה רעה, כאשר המאמן הקודם ניצן שירזי התפטר מאימון הקבוצה בתחילת הסיבוב השני. כרגע בני יהודה סוגרת את הטבלה במרחק של שמונה נקודות מהמקום העשירי הבטוח.

במהלך פגרת החורף עזבו את הקבוצה ז’וזה דוארטה וסלבר הודזיץ’, כאשר הקבוצה התחזקה במרכז ההגנה ובהתקפה שם סבלה מהבעיות הגדולות ביותר שלה.

מאמן אלי כהן

לבני יהודה, הגיעו מספר שחקנים בולטים – הבלם, מילאן מרטינוביץ’ שעזב את מכבי ת”א, עידן מליחי שעזה את מ.ס. אשדוד וכן הגיע הקשר הצרפתי, סדריק ברדון ששדרג את רמת הקבוצה, אך טרם הצליח לסייע לה לעלות מעל הקו האדום.

שחקנים בולטים נוספים שמהווים את השלד של בני יהודה הם הבלמים זאביק חיימוביץ’, דלה איינוגבה ואלי אבארבאנל, הקשרים אימורו לוקמן והרוויה קובצ’ביץ’ במרכז המגרש ואלי ביטון יחד עם אסי בלדוט בחלק הקדמי. לקבוצה גם מספר צעירים מוכשרים כמו אלירן עטר ועוז ראלי.

▼ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים וקופות

היום יפתחו קופות המגרש ב”קופסא” נתניה בשעה 16:30, כאשר השערים צפויים להיפתח ב-17:00. מחירי הכרטיסים למשחק הם 40 ו-80 ש”ח.

▼ המפגש הקודם העונה

מחזור 11: בני יהודה – מכבי נתניה 2:1

▼ הרכבי הקבוצות

● בקבוצת בני יהודה, ישחקו; דלה אינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ’, זאב חיימוביץ’, עוז ראלי, אלי אברבנל, אימורו לוקמן, עידן מליחי, לירוי צעירי, אלי ביטון, אלירן עטר.

● בקבוצת מכבי נתניה, ישחקו; לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה קאביירו, אמיה טגה, אובודו אוקוצ’ה, איתי שכטר ותיירי טאזמטה.

♦ איתי שכטר, חלוץ מכבי נתניה אמר לקראת המשחק מול בני יהודה: “כל משחק בליגת העל הוא קשה. לבני יהודה יש קבוצה חזקה ומאמן מצוין. הולך להיות משחק קשה מאוד ואנחנו צריכים לבוא מוכנים כדי לנצח בבית. נצטרך להילחם יותר מבני יהודה, זו הדרך לנצח קבוצה שנאבקת

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן