צל"ש מעורבות בקהילה

המשרד לענייני גמלאים ישקיע 10 מיליון שקלים לטיפולי שיניים לקשישים נזקקים

0
0

החל ביוזמה לטיפולי שיניים לקשישים הזקוקים לכך בעלות תקציבית של עשרה מיליון שקל • מנכ”ל המשרד לענייני גמלאים, ד”ר אבי ביצור; “אנחנו מקווים לסייע לכל אותם קשישים, הזקוקים לטיפולי שיניים אלה אך לא יכולים לממן אותם, לשמור על בריאותם ועל איכות חייהם”.
המשרד לענייני גמלאים ישקיע 10 מיליון שקלים לטיפולי שיניים לקשישים נזקקים
המשרד לענייני גמלאים ישקיע 10 מיליון שקלים לטיפולי שיניים לקשישים נזקקים

בימים אלה, החל איסוף המידע מגורמי הרווחה בנוגע לקשישים נזקקים לטיפולי שיניים חיוניים ברחבי הארץ, היות וטיפולי שיניים אינם נכללים ב”סל התרופות”. המשרד לענייני גמלאים בראשות השר רפי איתן, היקצה לטובת הפרויקט עשרה מיליון שקלים למשך תקופה של שלוש שנים. הטיפול יינתן בחלקו באחת מ-34 המרפאות האזוריות, הפזורות ברחבי הארץ ובחלקו על ידי ניידות של מערך בריאות השן של משרד הבריאות. במשרד לענייני גמלאים מקווים לטפל ברוב הקשישים, שלא יכולים להרשות לעצמם טיפולים חיוניים אלה.

חלוקת הטיפולים תהיה כזו שכשליש מהמטופלים יהיו כאלה, המתגוררים במוסדות סיעודיים מסודרים, ואילו כשני שליש יהיו כאלה, המתגוררים עצמאית.

הטיפולים שיינתנו יהיו טיפולים חיוניים עד עלות כוללת של 3400 שקלים לאדם תוך השתתפות עצמית של עד 20% מעלות הטיפול, בכפוף לקריטריונים שנקבעו על ידי שירותי הרווחה. לפרויקט זה מסייעים לשכות הרווחה ברחבי הארץ ומשרד הבריאות.

ד”ר אבי ביצור; לסייע לכל אותם קשישים, הזקוקים לטיפולי שיניים אלה אך לא יכולים לממן אותם

ד”ר אבי ביצור מנכ”ל המשרד לענייני גמלאים; “אנחנו מקווים לסייע לכל אותם קשישים, הזקוקים לטיפולי שיניים אלה אך לא יכולים לממן אותם. חשוב מאוד לשמור על ביטחונם של גמלאי וקשישי ישראל, אך חשוב לא פחות לשמור על בריאותם ועל איכות חייהם”.

פרויקט זה הוא אחד מרבים שמקדם המשרד לענייני גמלאים, אשר הוקם כמשרד ממשלתי עצמאי בעקבות החלטת ממשלה בחודש יולי 2007, בראשות השר רפי איתן. כמנכ”ל מונה ד”ר אבי ביצור.

המשרד עוסק בפיתוח פרויקטים בתחומים שונים למען ציבור הגמלאים והקשישים: הבריאות והסעד, הרווחה, תרבות הפנאי, קידום פתרונות דיור ייעודיים לגמלאים וסיוע לגמלאים מעוטי יכולת, לנכים ולניצולי שואה, למגזר הערבי ולעולים חדשים.

■ על פעילותו זו של “המשרד לענייני גמלאים” בתחום הסיוע לקשישים, הזקוקים לטיפולי שיניים, מוענק צל”ש פורטל כאן נעים – Kan-naim

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן