חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

יום האהבה הבינ”ל: ריח רע מהפה יכול לגרום ל-72% מהישראליות לוותר על בן-זוג

0
0

כך עולה מסקר חדש לרגל Valentine Day המגלה עם אילו צרות מוכנות הישראליות להשלים; כרס? אין בעיה, גם קרחת לא מרתיעה את הנשים, אבל ריח רע מהפה יכול לגרום ל-72% מהישראליות לוותר על בן-זוג
יום האהבה הבינ
יום האהבה הבינ”ל: ריח רע מהפה יכול לגרום ל-72% מהישראליות לוותר על בן-זוג

פנויים? כדאי שתתחילו לצחצח שיניים. אם הבריאות היא לא שיקול עבורכם, אולי הסיכויים שלכם למצוא בת זוג ישפיעו: מתברר ש-72% מהנשים לא מוכנות לצאת לדייט עם גבר שסובל מריח רע מהפה. כך עולה מסקר חדש שנערך בימים אלה על ידי אוקסיפרש באמצעות מכון המחקרים PORI, לרגל Valentine Day.

עוד עולה מהסקר, כי קבוצת הנשים בטווח הגילאים שבין 54-35 היא הרגישה ביותר בעניין: 80% מנשים אלה יפסלו בן זוג אופציונאלי בגלל ריח הפה שלו.

הסקר, מגלה, כי לא מדובר בסתם נשים בררניות. בדיקה של מרכיבים אחרים שניתן להבחין בהם ממבט ראשון כמו קרחת וכרס, מעלה שהם מעוררים הרבה פחות התנגדות: רק 26% מהנשים יימנעו מלצאת עם גבר שיש לו כרס ועוד פחות מזה כשמדובר בקרחת – 20% יוותרו על בילוי עם מי שראשו מבריק למרחוק.

במקרה של הכרס והקרחת, מתברר, כי אין תמימות דעים ארצית בעניין; בעוד שבכל אזורי הארץ הסכימו הנשים, כי ריח פה הוא הסיבה העיקרית שבגללה יפסלו בן זוג.

קרחת עוד נסבלת

באזורים בת-ים, חולון, ירושלים ודרום הארץ נשים נרתעו יותר מקרחת מאשר מכרס, בעוד שבאזורי תל אביב, השרון וצפון הארץ, נשים ציינו את הכרס בתור הסיבה השנייה שבגללה יפסלו בן זוג פוטנציאלי.

הסקר גם מראה, שהתגובה הנשית אמנם משתנה עם הגיל, אבל בכל שלב את עיקר ההתנגדות מעורר ריח פה רע.

עד גיל 34 יוותרו 31% מהנשים על בעלי הכרס ו-26% על בעלי הקרחת, אבל מספר גבוה יותר מפי שניים מזה יוותרו על הסובלים מריח רע מהפה – 73%.

בקבוצת הגיל השנייה, היחס אפילו יותר קיצוני; 80% נגד הריח לעומת 20% ו-16% נגד הכרס והקרחת, ואילו בקרב הקבוצה המבוגרת ביותר שנבדקה (נשים שגילן מעל 55) היחס בהתאמה הוא 65%, 25% ו-18%.

ומה לגבי נשים פחות בררניות? ובכן, מסתבר, כי 20% מכלל הנשים לא יירתעו מאף אחד מהאפיונים האלה.

חוט ודנטאלי? הגברים מוותרים

רק למקרה שהסתקרנתם איפה גרות הבחורות הכי פחות בררניות – מהסקר, עולה, כי באזור בת-ים, חולון, ראשל”צ והסביבה – 26% מהנשים באזורים אלו, ציינו, כי שום דבר מהמאפיינים בסקר לא יעצור בעדן בדרך אל בן הזוג המיועד.

קחו בחשבון שהסקר אותו מימנה חברת אוקסיפרש, מגלה גם, כי 68% מהגברים מסתפקים בצחצוח שיניים ומוותרים על מי פה, חוט ודנטאלי ומנקה לשון, כך שיכול להיות שלנשים שדווקא לא נרתעות מריח פה רע יהיה מבחר גדול הרבה יותר…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן