מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה הערב מול עירוני קרית שמונה בקרב על שש נקודות

0
0

לנתניה הערב (שבת, 17:10, שידור ישר בספורט 1) במסגרת ליגת העל, מחזור 19, מול עירוני קריית שמונה הזדמנות להרחיק יריבה עיקשת נוספת (אחרי הניצחון מול מכבי חיפה) ממאבק הצמרת המוליכה אל השתתפות בגביע אופ”א או ל… אליפות המדינה.
מכבי נתניה הערב מול עירוני קרית שמונה בקרב על שש נקודות
מכבי נתניה הערב מול עירוני קרית שמונה בקרב על שש נקודות

אחרי הניצחון ההיסטורי על מכבי חיפה בקרית אליעזר בשבת שעברה (לאחר 15 שנים) חוזרת מכבי נתניה למגרשה הביתי למשחק צמרת נוסף בינה, השנייה הטבלה לעירוני קריית שמונה השלישית (שבת, 17:10, שידור ישר בספורט 1). קריית שמונה, הוכיחה עד עתה יציבות ואופי במשחקיה, כאשר הגיעה למקום השלישי בטבלת ליגת העל בזכות תוצאות מצוינות. בשבוע שעבר, ניצחה קרית שמונה בחוץ את הפועל כפר סבא והוכיחה, כי לא רק במגרשה הביתי המצוין היא יודעת לצבור נקודות. נתניה, מנגד רוצה להמשיך ולהישאר בחלק העליון של הטבלה ולבסס את עצמה במקום השני, כאשר האמירה “משחק על שש נקודות” הופכת לרלוונטית למשחק הערב, שבת, שכן ניצחון של נתניה, באצטדיון הקופסא נגד עירוני קרית שמונה, יעלה את הפער ממנה לקריית שמונה לכדי שש נקודות.

בשורות מכבי נתניה, שיתופו של אבי סטרול, לא יוכל לשחק מול קרית שמונה זאת בשל מתיחה בשריר ואילו אצל האורחים, דני עמוס להמשיך וללבוש את חליפת השוער הראשון, לאחר ששביט אלימלך החולה, התקשה בשבוע שחלף להתאמן.

▼ השבוע שעבר – 6 שחקנים בנבחרות ישראל, סטרול בספק לשבת

החגיגות מהניצחון הגדול על מכבי חיפה לא נמשכו זמן רב וכבר ביום ראשון חזרה הקבוצה להתאמן, כאשר במהלך רוב ימות השבוע, למעשה עד היום (חמישי) התאמנה הקבוצה ללא שישה שחקני נבחרות ישראל; אבי סטרול, דדי בן דיין וקלמי סבן בבוגרת יחד עם איתי שכטר, אלמוג כהן ודלה ימפולסקי בצעירה.

שחקניה הזרים של הקבוצה המשיכו להתאקלם במסגרת הקבוצה ואת החיבור שהולך וגדל בין השחקנים החדשים לותיקים ניתן היה לראות באימונים במהלך השבוע. אמייה טגה שחזר להתאמן לאחרונה עם הקבוצה ערך אימונים מלאים השבוע וגם חגג יום הולדת 23 ביום שני.

לקראת סוף השבוע, התברר, כי שיתופו של הבלם אבי סטרול מצוי בספק למשחק בשל מתיחה בשריר אותה החל להרגיש כבר במשחק של נבחרת ישראל מול רומניה שלשום (רביעי).

אמיה טגה, שב לסגל מכבי נתניה לראשונה מזה מספר חודשים

בקבוצה החליטו, כי נשים בלבוש צהוב יכנסו חינם לשער 4, זאת כדי לעודד כמה שיותר אוהדים להגיע ולתמוך קבוצה במשחק הבית החשוב בשבת.

▼ במפגש הקודם

מכבי נתניה הגיעה לצפון במחזור השמיני לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה ונעצרה במגרש ביתי מובהק. כמה מאודת אוהדים הגיע מהעיר נתניה לעיירה קריית שמונה ועודדו במהלך כל המשחק, אך נתניה לא הגיעה להרבה הזדמנויות, במיוחד לא במחצית הראשונה. קרית שמונה מנגד הגיעה למספר הזדמנויות לא רעות, אם כי ללא תכלית של ממש, אך במחצית השנייה הייתה קרובה גם להבקיע.

דווקא נתניה, הייתה זו שכבשה באחת ההזדמנויות הבודדות שלה במחצית השניה, כאשר ג’ורג’ בה הקדים את שביט אלימלך בעלייה לכדור גבוה ונגח לשער ריק, אך השופט חיים יעקב החליט לפסול את השער בטענה לעבירה על השוער. עד לסיום המשחק קריית שמונה ניסתה לפצח את הגנת נתניה, אך ללא הצלחה והמשחק הסתיים בתיקו 0:0, תוצאה שלא מעט קבוצות שהגיעו למגרש הביתי של רן בן שמעון ואיזי שירצקי היו חותמים עליה לפני המשחק.

▼ היריבה – עירוני קריית שמונה

עבור קרית שמונה שמשחקת לראשונה בליגת העל, מדובר בעונה חלומית עד כה. לרוב עסוקות קבוצות שזה עתה עלו לליגה הבכירה בישראל במשימות ההישרדות ואצל הקבוצה של רן בן שמעון, לא רק שהמאבקים הללו לא בלקסיקון לאחר יותר ממחצית עונה, הרי שהיא נמצאת בצמרת הטבלה מחזורים ארוכים ואף מתמודדת על האפשרות להגיע לאירופה אם תישאר באזור זה עד לסיום העונה.

המאמן רן בן שמעון

עם עליית הקבוצה לליגת העל, הביא המאמן רן בן שמעון מספר שחקנים מנוסים מליגת העל כמו השוער שביט אלימלך והקשר עבאס סואן, וכן שחקנים צעירים ומוכשרים מקבוצות הליגה הלאומית כיובל אבידור, עמנואל אמנגואה וירו בלו שמצטיינים עד כה בקבוצה. אלה הצטרפו לתלכיד המצוין שקיים בקבוצה בשנים האחרונות וכולל את הקפטן (הנתנייתי) יניב לביא ועמיתו גיא צרפתי, גם הוא בעל עבר יפה במכבי נתניה.

סלאח חסארמה, וויאם עמשה, גואל צ’רסואה ופטיר אופריקוואה משלימים סגל צעיר יחד עם מספר שחקנים מקומיים כמו אדריאן רוצ’ט ובני בן זקן. במהלך פגרת החורף צירפה הקבוצה שחקן זר אחד, הקונגואי נסימבה מוקאנו, קשר אחורי, אשר נבחן לפני כשבועיים ב… מכבי נתניה.

▼ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים וקופות

ביום המשחק יפתחו קופות המגרש בשעה 14:30, כאשר השערים צפויים להיפתח ב-15:15. שלשום (רביעי), היום ומחר ישנה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק. מחירי הכרטיסים למשחק הם 40 ו-80 ש”ח, כאשר במכירה המוקדמת עלות הכרטיסים כולל עמלה היא 45 ו-90 ש”ח. בכדי לעודד משפחות להגיע למשחק, במיוחד בשבוע בו מצוין יום המשפחה, נשים בלבוש צהוב תיכנסנה חינם לשער 4.

▼ המפגש הקודם העונה

מחזור 8: עירוני ק”ש – מכבי נתניה 0:0

● ההרכב המשוער של מכבי נתניה; לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה קבאיירו, טל מעבי, אוקוצ’ה, איתי שכטר, פרנסיס קיויו.

● ההרכב המשוער של קרית שמונה; דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, גואל צ’ירסואה, עבאס סואן, פטר אופרי קוואיה (עמנואל אמנגואה), גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו (וויאם עמאשה).

♦ אובדו אוקוצ’ה, כדורגלן מכבי נתניה: “נגיע למשחק במטרה לנצח ואני מקווה שזה מה שהאוהדים יראו בשבת” – לחצו על התמונה לסרטון וידיאו עם השחקן.

♦ טל מעבי מגן-קשר של קבוצת מכבי נתניה אמר לאתר הרשמי של מועדון; “עירוני קרית שמונה היא קבוצה שבאה לתקוף ולא להגן ולעשות בונקר. יהיה משחק קשה מאד ואנחנו צריכים לבוא

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן