כדורגל חופים

יהלומי נתניה – קבוצת ליסינג ישיר חתמה על הסכם חסות עם קבוצת כדורגל החופים

0
0

יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה, כוללת את מאמן הקבוצה ונבחרת ישראל בני לם וסגל הקבוצה כולל גם את כוכבי נבחרת ישראל • אבי חזן, מנכ”ל לייסינג ישיר: “נפלה בחלקנו הזכות להיות שותפים למפעל תרבות קיץ עם עתיד גדול,שמתאים לאופי המיוחד של המדינה שלנו”.
יהלומי נתניה - קבוצת ליסינג ישיר חתמה על הסכם חסות עם קבוצת כדורגל החופים
יהלומי נתניה – קבוצת לייסינג ישיר חתמה על הסכם חסות עם קבוצת כדורגל החופים

הסכם נחתם הבוקר (רביעי) בין מנכ”ל חברת “לייסינג ישיר” מר אבי חזן לקובי בלדב יו”ר קבוצת כדורגל החופים – “יהלומי נתניה”. הסכם האימוץ עומד על 50,000 שקלים לעונת המשחקים 2008. מן ההסכם עולה, בין היתר, כי שם הקבוצה, יהיה מעתה: יהלומי “לייסינג ישיר” נתניה, והוא יתנוסס על חזית חולצת הכדורגלן של הקבוצה וכן שילוט של החברה סביב המגרש לצורך חשיפתו בפני קהל האלפים וכן מצלמות הטלוויזיה.

יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה, זכתה בשנה שעברה באליפות הראשונה אי פעם של ליגת כדורגל החופים בישראל הממומנת ע”י עיריית נתניה במסגרת המהלך למיתוג העיר כ- “בירת הספורט של ישראל” בעלות כוללת של כ- 3.5 מליון שקלים.

יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה, כוללת את מאמן הקבוצה ונבחרת ישראל בני לם וסגל הקבוצה כולל גם את כוכבי נבחרת ישראל ובהם בין היתר: קפטן נבחרת ישראל – צחי אילוז, לירון פרטוק, קובי (חסן) פנג’ל, ניסים מימון, פודי כלפון ועוד ועוד…

אבי חזן, מנכ”ל לייסינג ישיר, אמר לתקשורת, כי: “נפלה בחלקנו הזכות להיות שותפים למפעל תרבות קיץ עם עתיד גדול אשר מתאים לאופי המיוחד של המדינה שלנו”.

קובי בלדב, יו”ר יהלומי “לייסינג ישיר” נתניה, הוסיף: “אני שמח שמתארגנים מוקדם כדי שנהיה מוכנים לליגה בצורה מקצועית ומסודרת.

“אני בטוח” – הוסיף בלדב; “כי יהלומי “לייסינג ישיר” נתניה, יגיעו בעונת המשחקים להישגים לא פחות מהאליפות ההיסטורית בעונת המשחקים 2007″.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן