מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה מול מכבי חיפה הערב בהרכב הכי חזק, נגמרו כל התירוצים

0
0

במסגרת המחזור 18, בליגת העל יוצאת (מוצ”ש, 19:30, שידור בספורט 1) מכבי נתניה למבחן יכולת אמיתי במאבק על השפיץ של הליגה (מקום שני) מול הירוקים שחזרו לאחרונה והבשילו למאבק בצמרת • הצהובים, ינסו לגנוב ניצחון או לשוב עם נקודה
מכבי נתניה מול מכבי חיפה הערב בהרכב הכי חזק, נגמרו כל התירוצים
מכבי נתניה מול מכבי חיפה הערב בהרכב הכי חזק, נגמרו כל התירוצים

זהו זה, קבוצת מכבי נתניה תתמודד הערב (מוצאי שבת, 19:30, שידור בספורט 1) מול מכבי חיפה – בהרכב הכי חזק שלה. שזה אומר נגמרו כל התירוצים. שלושת הזרים יעמדו לרשות המאמן ראובן עטר במשחק שבו נקודה אחת מפרדיה בין הקבוצות נתניה היא כעת במקום השני (32 נקודות). החדשות הטובות מבחינת נתניה החלוץ הקמרוני פרנסיס קיויו, החלים ממשהו לא מוגדר וכבר אתמול (שישי) שנבדק אצל רופא הקבוצה ד”ר מרסלו פוסניק, נטל חלק באימון המסכם של הקבוצה. כמוהו, עשה אמייה טגה, הקשר האחורי והוא יעלה בסגל הקבוצה, לראשונה לאחר מספר שבועות בהם היה פצוע בשרירי הבטן. הקשר הקולומביאני החדש קבאיירו, צפוי לפתוח בהרכב ולשחק לצידו של אלמוג כהן (בצילום למעלה משמאל).

אצל מכבי חיפה, המארחים, ייעדרו דקל קינן הפצוע יחד עם מסיללה וחברו פאנטיני אשר עדיין נמצאים במשחקי אליפות אפריקה. את הספסל “יחמם” ליאור רפאלוב, לאור היכולת החלשה שהפגין בשבוע האחרון, זאת לטענת הצוות המקצועי ואת במקומו יתפוס בהרכב עמרי אפק.

המאמן רוני לוי, יושיב על הספסל גם את הקשר הארגנטינאי רנה לימה, ויפתח עם בירם כיאל. כאשר גם שחקן קבוצת הנוער, ישראל זגורי, ייכלל בסגל. שיבוץ נוסף ראוי לציון אצל ה”ירוקים” יהב יולזרי, יילבש את חולצת השוער השני של הקבוצה, במקום תום אלמדון שהושאל לקבוצת הפועל נצרת עילית.

▼ השבוע שעבר – הזרים הצטרפו לסגל, טגה חזר להתאמן

השבוע החל במשחק המרכזי מול מכבי ת”א שנגמר עם ניצחון מתוק, לאחר משחק מותח שלא התעלה לרמה גבוהה, אך שער של אוקוצ’ה בתוספת הזמן של המשחק השאיר את הנקודות בנתניה. למחרת זומנו שלושה משחקני הקבוצה; קלמי סבן, דדי בן דיין ואבי סטרול לסגל נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות מול רומניה בשבוע הבא.

אליהם יש להוסיף את שחקני הנבחרת הצעירה בקבוצה, איתי שכטר, אלמוג כהן ודלה ימפולסקי שמתאמנים פעמיים בשבוע עם הנבחרת הצעירה מזה מספר שבועות לקראת משחק חשוב מול אירלנד בשבוע הבא.

תיירי טאזמטה הזר החמישי של מכבי נתניה עם גיל לב נשיא המועדון

ביום שלישי נחת בארץ, תיירי טאזמטה, שחתם בקבוצה במהלך היום והפך לזר החמישי של מכבי נתניה (יחד עם קיויו, קבאז’רו, מרין ואוקוצ’ה) ובכך סיים למעשה את סיפור חלון ההעברות של הקבוצה.

ביום רביעי, יצאה השחקנים והצוות המקצועי לארוחת גיבוש ב”ספגטים”, כאשר הידיעה המשמחת שהגיעה ביום זה הייתה חזרתו לאימונים מלאים של הקשר, אמייה טגה, שנעדר כשלושה חודשים וחצי בשל פציעה טורדנית בשרירי הבטן.

▼ במפגש הקודם

במחזור השביעי הגיעה מכבי חיפה המתאוששת לקופסא למשחק חשוב מאוד מבחינתה בניסיון להתחיל ולטפס אל עבר הצמרת לאחר פתיחת עונה איומה. לקראת סיום המחצית הראשונה הצליח בוקולי בנגיחה מוזרה מעט ולא ממש בכוונה להבקיע מקו ה-16 של רחבת נתניה. במחצית השנייה תקפה נתניה בניסיון להשיג לפחות את השוויון, כאשר הישועה הגיעה ברבע השעה האחרונה של המשחק.

תחילה היה זה דדי בן דיין שפרץ לרחבה וכבש בבעיטה דווקא ברגל החלשה שלו, ימין, לפינה הרחוקה של ניר דוידוביץ’. כאשר נדמה היה שהצדדים ייפרדו בשלום וללא הכרעה, מספר דקות לשריקת הסיום, הוכשל החלוץ, ג’ורג בה ברחבה והשופט איתן תבריזי פסק על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. מי שניגש לבעוט את הכדור היה סבסטיאן רוזנטל, אחד השחקנים המנוסים על המגרש.

רוזנטל בעט בקור רוח לרשת ורץ לחגוג עם הקהל. לאחר מספר דקות שנראו ארוכות מתמיד שרק השופט לסיום מה שסימן לשחקני הקבוצה ולאוהדים לחגוג את המהפך הנדיר שהושג תוך מספר דקות בודדות וקירב את מכבי נתניה עוד יותר לצמרת הגבוהה.

▼ היריבה – מכבי חיפה

למרות שלקח לקבוצה של רוני לוי כמה שבועות טובים להיכנס לעונה הנוכחית, אין ספק, כי מדובר באחת הקבוצות האיכותיות בליגת העל, וככל שעובר הזמן והשחקנים בסגל של מכבי חיפה מתחברים זה בא לידי ביטוי גם בתוצאות.

מאז הסיבוב הראשון נעשו מספר שינויים. לשלד המצוין שהתחיל את העונה וכלל את הותיקים; ניר דוידוביץ’, אלון חרזי, ג’ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי ויניב קטן התווספו גם הזרים פאנטיני, חלוץ נבחרת דרום אפריקה (כאשר פיטר מסיללה היה כבר בסיבוב הראשון) וקשר מריבר פלייט הארגנטינאית, רנה לימה.

לואיס מרין, מעוז ההגנה הנתנייתית שהפכה לסיפור העונה

בכך משחקת הקבוצה למעשה עם שבעה זרים בפועל, יתרון שיש למעטים בלבד, כאשר בוקולי ורוסו נושאים אזרחות ישראלית. אל השלד הזה יש להוסיף את שלקני הדור הצעיר, דקל קינן, ליאור רפאלוב, בירם כיאל ואושרי גיטה ונראה שמתקבל סגל מצוין.

השחקנים הבולטים שעזבו במהלך “חלון ההעברות” הם; השוער תום אלמדון, שלומי ארבייטמן ותומר חמד.

▼ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים וקופות

ביום המשחק יפתחו קופות המגרש בקרית אליעזר בשעה 16:30, השערים יפתחו שעה לאחר מכן ב-17:30. מחירי הכרטיסים למשחק הם 45 ו-85 ש”ח. ההסעות לחיפה תצאנה מרחבת התחנה המרכזית (אגד) בשעה 17:45, עלות ההסעה היא 15 ש”ח. האוהדים מתבקשים לשמור על סדר ושלמות האוטובוס.

● ההרכב המשוער של מכבי נתניה; לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, חורחה קאביירו (דלה ימפולסקי), אלמוג כהן, טל מעבי, פרנסיס קיויו (יחיאל צגאי), איתי שכטר ואובודו אוקוצ’ה.

● ההרכב המשוער של מכבי חיפה; ניר דוידוביץ’, אלון חרזי (אייל משומר), דייגו קרוסה, שי מימון, אלירן דנין, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, עומרי אפק, ג’ובאני רוסו, יניב קטן ורנאטו.

♦ ראובן עטר מאמן מכבי נתניה, שקיים אסיפת שחקנים אמר לשחקניו באימון<

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן