מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה הערב מול מכבי ת”א – צהוב זה שעולה וזה שיורד

0
0

נתניה תארח עם הפנים למקום השני בטבלה הערב במסגרת מחזור ה-17 של ליגת העל את מכבי ת”א העושה הכל להיחלץ מן התחתית (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) • הצהובים של תל אביב ינסו לנקום בצהוב הנתנייתי, שניצח אותם במשחק הראשון העונה בין שתי הקבוצות (0:2).
מכבי נתניה הערב מול מכבי ת
מכבי נתניה הערב מול מכבי ת”א – צהוב זה שעולה וזה שיורד

בפעם השלישית העונה תשחק מכבי נתניה במחזור הקרוב את המשחק המרכזי, כאשר שאר התוצאות של מחזור מספר 17 תהיינה כבר ידועות. הקבוצה תארח את מכבי ת”א (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) המתחדשת בעידן שניידר, לאחר שבמשחק הבית הקודם ניצחה את אשדוד ותרצה להמשיך לבסס את יתרונה בביתיות שלה. מלבד אמייה טגה וגל ניר הפצועים, שאר השחקנים כשירים למשחק, כאשר השחרור הבינ”ל של הקשר הקולומביאני, חורחה קבאיירו, הגיע למועדון והוא ייכלל בסגל למשחק.

▼ השבוע שעבר – החתמת שלושה שחקנים זרים, טגה הפך לאבא

מאוכזבים מתוצאת התיקו מול מכבי פ”ת, לאחר שהיו טובים יותר במשחק, חזרו בתחילת השבועשעבר שחקני הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול מכבי ת”א היום (ראשון). נעדרו; איתי שכטר, אלמוג כהן ודלה ימפולסקי ממספר אימוני הקבוצה בשל אימונים עם הנבחרת הצעירה של ישראל.

מיום שישי שעבר עד ליל חמישי שעבר, החתימה הקבוצה שלושה שחקנים זרים וסגרה בכך את מכסת הזרים – תחילה חתם הקשר האחורי מקולומביה, חורחה לופס קבאיירו, אחריו ביום רביעי חתם החלוץ הקמרוני-גרמני פרנסיס קיויו בקבוצה נכון לרגע זה (צהרי יום ראשון, לא התקבל השחרור הבינ”ל של החלוץ הקמרוני, פרנסיס קיויו. אנשי המועדון משקיעים מאמצים גדולים כדי לקבלו היום. שלשום סגר בקבוצה תיירי טאזמטה, חלוץ-קשר קדמי קמרוני.

לכל הזרים הופעות בנבחרות הלאומיות של מדינותיהם, כאשר קבאיירו הגיע מצמרת הליגה הקולומביאנית, קיויו מקבוצת בונדסליגה וטאזמטה מקבוצה בליגה האוסטרית הבכירה. קשר הקבוצה אמייה טגה, שממשיך לחזור לכושר משחק באימוני הקבוצה, הפך השבוע לאבא גאה, כאשר נולדה לו בתו הבכורה והשחקן זכה לשלל ברכות מכל אנשי המועדון.

▼ במפגש הקודם

במחזור השישי הגיעה מכבי נתניה לאצטדיון רמת גן, גם כן ביום ראשון, לאחר ניצחון על מכבי פ”ת, כאשר מכבי ת”א הייתה לאחר ארבעה הפסדים רצופים במקום האחרון בטבלת הליגה.

פרנסיס קיויו: נכון לרגע זה (צהרי ראשון), לא התקבל השחרור הבינ”ל שלו

המתח סביב המשחק התפוגג לאחר דקה וחצי, לאחר שהגבהה של כדור חופשי לזכות נתניה הסתיימה בנגיעה מדויקת של ג’ורג’ בה שניתב את הכדור לרשתו של יבריץ’ כדי לקבוע 1:0 מוקדם.

כ-3000 אוהדים נתנייתים שהגיעו לאצטדיון הלאומי המשיכו לדחוף את הקבוצה שכבשה תוך כ-20 דקות שער נוסף. הפעם הגבהה של בונדאה פגשה את ראשו של הבלם התל אביבי, מילאן מרטינוביץ’, שנגח לשערו הוא וקבע את תוצאת המשחק למעשה, 2:0.

במחצית השנייה תקפה נתניה אך לא כבשה יותר, ואילו תל אביב לא הצליחה לסכן את שערו של לירן שטראובר וסיימה את המחזור השישי עם הפסד חמישי ברציפות.

▼ היריבה – מכבי תל אביב

מכבי ת”א עברה לא מעט שינויים מאז תחילת העונה, אם זה בסגל הקבוצה, אם זה בעמדת המאמן ואם זה בעמדת הבעלים, שינוי של השבועות האחרונים. למרות כל זאת הקבוצה עדיין נמצאת בחלק התחתון של טבלת ליגת העל. לקבוצה סגל טוב על הנייר, כאשר השינוי היחידי שנעשה בו מהמשחק הקודם הוא שחרורו של ז’וזה רמאליו הברזילאי.

הקבוצה גם מנסה להחתים שחקני רכש בזמן שנותר עד לסיום חלון ההעברות אך ביום ראשון תצטרך לסמוך על השחקנים הבולטים בסגל הקיים וביניהם; יניב עזרן ו-יאניק קאמאנן שהגיעו מעירוני אשדוד ומכבי הרצליה, השוער דרגוסלב יבריץ’, רודי חדד שהגיע מקבוצת פ.ס.ז’ הצרפתית והקשרים רביד גזל (אקס נתניה) בחלק האחורי וחברו יוסי שבחון בחלק הקדמי. השחקנים שפונגין, שטרית ו-ז’אן, הם הצעירים הבולטים בקבוצתו של ניר לוין.

▼ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים וקופות

מחירי הכרטיסים למשחק ביום ראשון הם כרגיל 40 ו-80 ש”ח. במהלך ימים רביעי, חמישי ושישי נערכה מכירה מוקדמת של כרטיסים (מחיריהם כולל עמלה היו 45 ו-90 ש”ח). היום (א’) צפויות הקופות להיפתח בשעה 17:30, כאשר השערים בקופסא צפויים להיפתח בשעה 18:40.

▼ המפגש הקודם העונה

מחזור 6: מכבי ת”א – מכבי נתניה 2:0

■ ההרכב המשוער של מכבי נתניה; לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה קבאיירו, טל מעבי, יחיאל צגאי (דלה ימפולסקי) איתי שכטר, אובודו אוקוצ’ה.

■ ההרכב המשוער של מכבי תל אביב; דראגוסלב יבריץ’, יובל שפונגין, ליאור ז’אן, מושיקו מישאלוף, אורי שטרית, רביד גזל, שירן ייני, יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קאמאנאן.

● ראובן עטר מאמן מכבי נתניה, שקיים אסיפת שחקנים בה הוצג סרטו וידאו ממשחקה של מכבי ת”א נגד מכבי חיפה. אמר לשחקניו: “הם יבואו להילחם על החיים שלהם. יש להם קבוצה טובה מאוד ואנחנו צריכים להילחם על המגרש, לשחק חזק ולנצח אותו”.

● ניר לוין, מאמן מכבי תל אביב, אמר שלשום לפורטל הספורט ONE: “קבוצות מכבי נתניה ומכבי ת”א סוחבות מסורת של מאבקים, במשחקי הליגה ובגביע המדינה. נתניה היא קבוצה מאומנת, קבוצה טובה ביחוד בקופסא. אנחנו רואים במשחק הזה אתגר חשוב מאוד מבחינתינו ורואים את זה גם בטבלה.

ניר לוין

מכבי ת”א תמיד נמצאת בלחץ מסויים… אין דבר כזה שבמכבי ת”א אין דרישה לניצחונות והישגים. זה לגיטימי וכך זה צריך להיות. צריך לדעת לשים את הגורמים המפריעים בצד ולהביא את האיכויות שלנו כקבוצה לידי ביטוי במשחק וזה תפקיד של כל המערכת”.

● יוסי שבחון הקשר של מכבי תל אביב; “המשחק הקודם נגד נתניה היה במהלכה של תקופה רעה מאוד של מכבי וזה היה הפסד כואב… אנחנו זוכרים את זה. אבל קרו הרבה דברים מאז, גם במגרש וגם מחוצה לו. אנחנו בתקופה אחרת ומשחקים בהתאם”.

נתנ

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן