מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה תתמודד עד הסוף המאבק בצמרת עוד פתוח – אומר איתי שכטר

0
0

יהיה משחק קשה מאוד, מול מכבי תל אביב – אנחנו צריכים גב חזק מהאוהדים שידחוף אותנו לאורך כל המשחק, אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא והאווירה תהית טובה בהתאם, אחרי כמה מעידות שהיו לנו העונה בבית אנחנו מאוד רוצים להחזיר לקהל על התמיכה בכל המשחקים העונה.
מכבי נתניה תתמודד עד הסוף המאבק בצמרת עוד פתוח - אומר איתי שכטר
מכבי נתניה תתמודד עד הסוף המאבק בצמרת עוד פתוח – אומר שכטר

אחרי שחזר לאחרונה מפציעה טורדנית שהשביתה אותו למשך חודש וחצי, והחל לחזור לעצמו בשבועות האחרונים, מספר החלוץ איתי שכטר על המשחק מול מכבי פ”ת והפנדל עליו, על החזרה מהפציעה, התחזקות הקבוצה והמשחקים הקשים שמצפים לו ולמועדונו מכבי נתניה החל מהמשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

▼ המשחק האחרון של הקבוצה נגד מכבי פ”ת, לא התעלה לרמות גבוהות במיוחד, למרות זאת נתניה יכלה לצאת עם שלוש נקודות, מה היה חסר?

לטעמי, פנדל. פגשתי את ניצן דמארי מקבוצת מכבי פ”ת באימון הנבחרת הצעירה, הוא הצדיק את הטענה שלי שההכשלה נגדי בדקה ה-40 הייתה לא מכוונת, אבל הייתה, ראו בבירור שהנגיעה שלו בי, גרמה לכך שאיבדתי שיווי משקל ומעדתי, לדעתי, אם היינו יורדים למחצית ביתרון היינו לוקחים שלוש נקודות מהמשחק הזה, במחצית השנייה היינו עדיפים בהרבה על פ”ת, אבל לא מספיק חדים מול השער, בכל מקרה לדעתי היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח.

▼ מאז החזרה מהפציעה אתה מפגין הרבה מוטיבציה, אבל עדיין מתקשה לכבוש, יכול להיות שאחרי יותר משלושה חודשים שלא כבשת, אתה מרגיש עודף מוטיבציה להבקיע?

חזרתי אחרי חמישה שבועות של פציעה, היה די טבעי שבמשחקים הראשונים אחרי הפציעה, תהיה אצלי ירידה בכושר הגופני, בשבת האחרונה הרגשתי שאני מתחיל לחזור לעצמי, הרגשתי שאני עושה את הדברים שאני יודע טוב יותר משבועות קודמים, אני יותר דומיננטי בהתקפה וחזר לי הביטחון להבקיע, אני ממש התגעגעתי לתחושה שאחרי הבקעת שער, כך שאני מבין את הציפיות ממני ואני מרגיש שבקרוב גם אני אבקיע.

▼ בקבוצה נבחנו המון שחקנים בתקופה האחרונה, האם הדבר משפיע על השחקנים באימונים?

ממש לא, ההיפך הוא הנכון, כל פעם שמגיע זר חדש לאימונים זה מוסיף למוטיבציה של השחקנים והאימונים הופכים למעניינים יותר וקצביים יותר, כל הקבוצות עוברות תהליך דומה בינואר, בכל מקרה לא השחקנים הם אלה שבוחנים אלא הצוות המקצועי, אנחנו מגיעים לאימונים ועושים את העבודה על הצד הטוב ביותר.

▼ בסוף הקבוצה החתימה שחקן חדש, חורחה קבאיירו הקולומביאני שמצטרף לקישור, יצא לך להתרשם ממנו?

אני מאמין שנצליח להתברג במקומות הראשונים עד לסיום העונה

האמת, לא הספקתי ממש לראות אותו מלבד מספר נגיעות בכדור ואני לא אשתף איתו הרבה פעולה לפני המשחק ביום ראשון, כיוון שאני מתאמן עם הנבחרת הצעירה עד יום חמישי, רוב השחקנים התרשמו ממנו מאוד לטובה, הצוות המקצועי לא סתם בחר בו, אחרי כל כך הרבה זרים שהתאמנו איתנו, כנראה שהוא שחקן משמעותי שיכול לעזור לנו, נשאר לכולם רק לחכות למשחקים הקרובים כדי להתרשם ממנו באמת.

▼ ביום ראשון הקרוב, מצפה לקבוצה משחק קשה מאוד נגד מכבי ת”א שחייבת ניצחון כדי לברוח מהתחתית, התחלתם להתכונן?

כמובן, לא רק לקבוצת מכבי תל אביב המשחק חשוב גם לנו, לכן זה יהיה משחק קשה מאוד, אנחנו צריכים גב חזק מהאוהדים שידחוף אותנו לאורך כל המשחק, אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא והאווירה תהית טובה בהתאם, אחרי כמה מעידות שהיו לנו העונה בבית אנחנו מאוד רוצים להחזיר לקהל על התמיכה בכל המשחקים העונה.

▼ הצמרת הפכה לצמודה מאוד, חמש קבוצות נאבקות בצמרת, בשבועות הקרובים הקבוצה תפגוש כמה מהם כמו מכבי חיפה וקרית שמונה, מה מצפה לנו בהמשך?

המאבק בהחלט מעניין ופתוח, אנחנו חייבים להמשיך לצבור כמה שיותר נקודות, אנחנו נעשה את המקסימום כדי להיות בחבורה הזו עד הסוף, בעזרת החיזוק שמגיע לקבוצה והשחקנים המצוינים שעולים מהנוער והקהל שלנו שתומך בכל מקום, אני מאמין שנצליח להתברג במקומות הראשונים עד לסיום העונה.

_________

* צילומים: קול השרון, איל חכים, אלן שיבר ואליאב אוזן • הכתבה הובאה בשיתוף ובאדיבות: האתר הרשמי של מכבי נתניה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן