ספרים | סופרים | משוררים

ספר חדש “לא רק ממתק” מאת רחלי בהרל בהוצאת אורנית – הוצאה לאור

0
0

גיבור הספר “לא רק ממתק” הוא דניאל, שאוהב לזלול ממתקים וחטיפים וממציא אינספור תירוצים מצחיקים מדוע לא לאכול את מה שמציעים לו הוריו • הספר מעביר לילדים את חשיבות התזונה הנכונה והבריאה כבר מגיל צעיר בדרך סיפורית ומשעשעת, ההופכת את הארוחה לחוויה משפחתית
ספר חדש
ספר חדש “לא רק ממתק” מאת רחלי בהרל בהוצאת אורנית – הוצאה לאור

ספר חדש מאת רחלי בהרל “לא רק ממתק” מבית אורנית – הוצאה לאור, הוא סיפור על ילד מתוק, שאהב לאכול רק מתוק ושבעזרת רעיונותיה של אמו, למד לשלב בין המרק לממתק. הספר מעביר לילדים את המסרים על חשיבות התזונה הנכונה והבריאה כבר מגיל צעיר בדרך סיפורית ומשעשעת, ההופכת את הארוחה לחוויה משפחתית משותפת. הספר מלמד את הילדים הצעירים להתייחס בעין ביקורתית לפרסומות של חברות המזון ששוטפות אותם מכל עבר ומהללות את “ערכם הבריאותי” של מאכלים מתוקים ומלוחים, אשר תרומתם התזונתית האמיתית נתונה בספק, בלשון המעטה.

הכותבת רחלי בהרל בת קיבוץ מחניים, מורה ומדריכה לתיאטרון, יוצרת ומחברת ספרי ילדים. שני ספריה הקודמים: “מפלצולה” ו”זיו בוא לאמבטיה” זכו לשבחים ולהצלחה. היא אם לשני בנים המסכימים לאכול כרובית רק בתנאי שיש לה צורה, ריח וגם טעם של שוקולד. הדיונים, המגעים והסכם השלום שהושגו בין מדינת כרובית למדינת שוקולד – הולידו את ספרה החדש.

גיבור הספר “לא רק ממתק” הוא דניאל, שאוהב לזלול ממתקים וחטיפים וממציא אינספור תירוצים מצחיקים מדוע לא לאכול את מה שמציעים לו הוריו. הוא גם מספר לאימו את ששמע בפרסומות: שבשוקולד יש חלב, בגלידה יש פירות ובחטיפים יש אגוזים ובוטנים כדי להניח את דעתה. אימו של דניאל מסבירה לו שהחומרים במאכלים אלו איבדו מזמן את תועלתם ומנגד הם שופעים מרכיבים מזיקים אחרים.

עם התפתחות העלילה, האם מוצאת דרכים ורעיונות יצירתיים לעזור לבנה לאכול גם מאכלים בריאים. גם הבן מתמלא ברוח חיובית ויחד הם כובשים את המטבח בכוחות מחודשים. היא מסכמת ואומרת ש”בריאות זה חשוב – אך לא להגזים” ומותר לאכול גם מתוקים וחטיפים, אבל רק כתוספת למאכלים המזינים.

הספר מלווה באיורים ססגוניים של המאיירת אלית אבני.
מחיר הספר: 48 שקלים. ניתן להשיגו בכל חנויות ורשתות הספרים, הצעצועים והתינוקות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן