מכבי נתניה 2007/8

מכבי נתניה מה לעשות והדרך לגביע אופ”א עוברת דרך האורווה

0
0

נתניה יוצאת היום למשחק קשה במגרש ה”אורווה” מול מכבי פתח תקוה בליגת העל, במסגרת המחזור ה-16 (שבת, 18:30, אין שידור) • נתניה: כל שחקני הסגל צפויים להיות כשירים למשחק, כולל השוער לירן שטראובר • מכבי פ”ת: ייעדר; קובי גנון (חולה)
מכבי נתניה מה לעשות והדרך לגביע אופ
מכבי נתניה מה לעשות והדרך לגביע אופ”א עוברת דרך האורווה

מעודדת מניצחון האחרון בבית, ב”קופסא” בתוצאה 0:3 על מ.ס. אשדוד, אחרי תקופה בה לא ניצחה בבית, תצא קבוצת מכבי נתניה למשחק חוץ קשה ב”אורווה” מול מכבי פ”ת (שבת, 18:30, אין שידור). המארחת הערב מכבי פתח תקוה, הנחשבת ליריבה קשה תמיד, במיוחד בביתה, לחוצה מאד לאחר שהוציא נקודה אחת בלבד בשני המשחקים האחרונים ואחרי ההפסד במחזור שעבר בקרית שמונה, תנסה לצמצם את הפער בן הארבע נקודות בין הקבוצות. אם תנוצח פתח תקוה ייפתח מסע “ניקוי אורוות” כאשר שמו של המאמן גיא לוזון, עולה שוב ושוב כמועמד להחלפתו של המאמן עופר פביאן. שחקנו לירן כהן, המורחק יעדר בשורות המארחים. במכבי נתניה מדווחים, כי כל שחקני הקבוצה כשירים, כאשר השוער לירן שטראובר חזר לאימונים אתמול (חמישי) ובמועדון מאמינים, כי ישחק היום.

▼ השבוע שעבר – ימפולסקי זומן לצעירה, סקאמה הגיע להתרשמות וקבאיירו הוחתם

השבוע האחרון החל בבשורה המשמחת עבור המועדון על זימונו של עוד שחקן מכבי נתניה לנבחרת ישראל. מדובר בחלוץ דלה ימפולסקי, שכבש את השער השני מול אשדוד במחזור שעבר וזומן בבוקר יום ראשון לאימוני הנבחרת הצעירה של ישראל ובכך הצטרף לעמיתו אלמוג כהן ואיתי שכטר.

בתחילת השבוע שעבר, הגיע פרנסיס סאקמה להיבחן קשר-חלוץ ואיי ונואטו שליד ניו זילנד, שאף שותף במשחק אימון מול קבוצת הנוער (ניצחון לנוער 4:3). חמשת הנבחנים האחרים ששותפו באותו משחק שוחררו בסיומו.

שלשום (חמישי) נחת להתרשמות חורחה לופז קבאיירו הקשר האחורי הבינ”ל מקולומביה, אתמול בבוקר (שישי) חתם בקבוצה וישחק בקבוצה בשנתיים וחצי הקרובות.

הרכש החדש של נתניה, חורחה לופז קבאיירו; אנסה לעזור עם הניסיון שלי

השחקן קבאיירו, יוכל לשחק כבר בשבוע הבא לאחר שיסתיים הליך רישומו. עם החתמתו אמר השחקן לאתר הרשמי של הקבוצה; “הבנתי שהגעתי למועדון עם עבר מפואר… אנסה לעזור עם הניסיון שלי ולהצדיק את האמון בי”.

לירן שטראובר שלא התאמן במשך יומיים במהלך השבוע בשל מתיחה ב”האמסטרינג” חזר להתאמן כרגיל וצפוי לשחק בשבת.

• ההרכב המשוער של מכבי נתניה; לירן שטראובר, דדי בן-דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, אלמוג כהן, טל מעבי, יחיאל צגאי, דלה ימפולסקי, איתי שכטר ואוקוצ’ה.

▼ במפגש הקודם

מכבי פתח תקוה הייתה מאז ומתמיד יריב מאוד עיקש במיוחד עבור מכבי נתניה, ושערים רבים לא נפלו לרוב במשחקים בין הקבוצות. כך היה גם בסיבוב הראשון העונה. נתניה פתחה טוב ובעיטה של אוקוצ’ה לשער הפכה לשער עצמי מרגלו של איסמעיל עאמר.

קבוצת מכבי נתניה המשיכה לשלוט, אך לא הצליחה להבקיע שערים נוספים ואף שיחקה חלק גדול מהמחצית השנייה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו בצהוב שני של איתי שכטר, שנגע פעמיים יותר מדי ביד במשחק ההוא וספג שני צהובים על כך. למרות החיסרון המספרי הצליחה הקבוצה להחזיק מעמד מול היריבה המצוינת וקצב המשחק המהיר העניק מימד איכותי נוסף למפגש. בסיום נתניה שמרה על השער היחיד ושלוש הנקודות בקופתה.

▼ היריבה – מכבי פ”ת

מכבי פ”ת מזה שנים נחשבת כאחת הקבוצות היציבות והמאורגנות בליגת העל ותמיד היא מהווה יריב קשה לפיצוח. מאז משחק הניצחון בסיבוב הראשון יצא המאמן דאז, יוסי מזרחי, לאמן באפולון לימאסול באי קפריסין וכניסתו של עופר פביאן כמאמן הקבוצה.

הוותיק של מכבי פ”ת מגמאדוב והצעיר איתי שכטר בסיבוב הקודם

בסגל הקבוצה בוצע שינוי אחד משמעותי מאז המשחק הקודם והוא יציאתו של החלוץ המצטיין של הקבוצה, עומר גולן לבלגיה, שם חתם בלוקרן המקומית והצטרף למושבה ההולכת וגדלה של שחקנים ישראלים במדינה.

חשוב לזכור, כי לקבוצת מכבי פתח תקוה, עדיין נותר שלד מאוד יציב עם מספר צעירים, כגון; קדוסי ועמיתו גבאי.

כאשר בלסינג קאקו וחברו שאבייר דירסאו המופקדים על מרכז השדה, ואילו אוהד כהן, איסמעיל עאמר והוותיק מוראד מגמאדוב שימשיכו להנהיג ודחוף את הקבוצה מאחור.

• ההרכב המשוער של מכבי פתח תקוה; אוהד כהן, איסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, סולי צמח, חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו (רוביל סרסור), לירן כהן, אוהד קדוסי ודובב גבאי (עומר דמארי).

▼ מחירי כרטיסים ופתיחת הקופות

מחירי הכרטיסים למשחק בפתח תקוה הם 40 ו-80 ש”ח, כאשר הקופות באצטדיון ה”אורווה” תיפתחנה בשעה 16:30 והשערים יפתחו בשעה 17:00. הסעות למשחק בפתח תקוה תצאנה בשעה בשעה 17:00 מתחנת “אגד”. עלות ההסעה לכל אוהד היא 15 ש”ח, אנא שימרו על הסדר בהסעות.

▼ המפגש הקודם העונה

מחזור 5: מכבי נתניה – מכבי פ”ת 0:1

● שינו זוארץ יו”ר מכבי פתח תקוה אמר; “למאמן עופר פביאן, מגיע לו צ’אנס, הוא פועל כעצמאי מוחלט ולא שום בובה. יש לו את מלוא הסמכות ומלוא האחריות… לגבי המשחק לפני משחק כזה, לדעתי, לא צריך אסיפה, כל אחד מאיתנו מודע לחשיבות המשחק הזה… נמשיך לקדם ולחבק שחקנים מתוצרת הבית ויחד איתם נצעד למקומות שמכבי פ”ת עדיין לא הייתה בהם, היעדים שלנו העונה הם להגיע לגביע אופ”א”.

אוהד קדוסי, חלוץ מכבי פתח תקוה; “קבוצת מכבי נתניה היא קבוצה חזקה, אבל הפעם היא תבוא פחות לידי ביטוי במגרש שלנו זאת משום שאנו רוצים את הנקודות יותר ואני מקווה שננצח. אנחנו בהחלט בתקופה לא טובה, זאת ניתן לראות אחרי שני תיקו ושני הפסדים ונקווה שאחרי המשחק הזה, נצליח לצאת לדרך חדשה… אם ננצח, לדעתי נוכל לחזור להתמודדות על הכרטיס לאופ”א”.

● דדי בן דיין המגן השמאלי של מכבי נתניה, אמר שלשום לפורטל הספורט ONE; “מצפה ל

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן