כסא ירוק

נתניה – מי צריך אי ירוק מול חוף וינגייט

0
0

רם פרייס סיטון “הירוקים” נתניה: “לא ברור עדיין, מה מטרתו של האי אך, ישנן תוכניות להשתמש בו לתשתיות – השאלה היא האם אנו באמת רוצים להקריב חופי הזהב שלנו כדי לפתוח עוד סניף של רמת חובב? או שדה תעופה שיגרום לרעש, זיהום ופקקי תנועה שטרם נראו כמותם בעיר
נתניה - מי צריך אי ירוק מול חוף וינגייט
נתניה – מי צריך אי ירוק מול חוף וינגייט. בצילום: רם פרייס סיטון

לפני מספר ימים התקיימה ישיבת פורום במועצת עיריית ת”א שדנה בין היתר באפשרות להקמת אי מלאכותי אל מול חופי ישראל, אחת מהאפשרויות הפופולאריות ביותר לדעת מומחים היא להקים את האי דווקא אל מול חוף וינגייט נתניה. את מפלגת “הירוקים” של העיר נתניה, ייצג רם פרייס סיטון, אשר לא היסס להביע את התנגדותו לרעיון; “נתניה לא תהיה ולא צריכה להיות ניסוי שאין אנו יודעים מה תהיה תוצאותיו”.

סיטון (23), סטודנט לתואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה, המכהן בתור נציג מסלול באגודת הסטודנטים של המרכז, הוסיף בדבריו, כי; “האסון האקולוגי שעלול להתרחש מהקמת אי מלאכותי אל מול חופינו הוא גדול מהתועלת אשר יכולה לקום ממנו, החופים של נתניה הם האוצר החשוב ביותר שיש לעיר, כל ילד שגדל כאן זוכר את ימי השבת הקסומים שבילה עם משפחתו בים, ואסור לנו לשכוח את הערך התיירותי שלהם”

“לא ברור עדיין, מה מטרתו של האי, אולם ישנן תוכניות להשתמש בו לתשתיות – השאלה היא האם אנו באמת רוצים להקריב את חופי הזהב שלנו בשביל לפתוח כאן עוד סניף של רמת חובב? או שדה תעופה אשר יגרום לרעש לזיהום ופקקי תנועה שטרם נראו כמותם בעיר, אשר יהפכו את חיי התושבים בעיר לגיהינום? אנו נוביל את המאבק העיקש בנושא בכל פעם כאשר תעלה השאלה”.

“אני קורא לראש העיר נתניה, להביע בהקדם את דעתה בעניין, תושבי נתניה, עלולים להתעורר בוקר אחד למציאות של אי מזהם שנשקף מהחוף, או ממה שיישאר ממה שהיה פעם חוף…” – סיכם את קריאתו רם פרייס סיטון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן