עמק חפר

ראש מועצת בית ג’אן, נבחרי ציבור ובכירים ביקרו במועצה התאומה, עמק חפר

0
0

ראש מועצת בית ג’אן, ממקימי הקשר עם עמק חפר עמד אף הוא על החיבור שנוצר בין הקהילות וסיפר על תוכנית האב לתיירות המיושמת ביישובו לפיה יתווספו ל-120 יחידות הצימרים הקיימות בישוב למעלה מ-200 יחידות צימר נוספות, תוך ניצול משאבי הטבע והנוף בהם בורך האזור.
ראש מועצת בית ג’אן, נבחרי ציבור ובכירים ביקרו במועצה התאומה, עמק חפר
ראש מועצת בית ג’אן, נבחרי ציבור ובכירים ביקרו במועצה התאומה, עמק חפר

משלחת בראשות ראש מועצת בית ג’אן, יוסף קבלאן, שכללה נבחרי ציבור ועובדים בכירים במועצה ביקרו במועצת עמק חפר, המועצה התאומה לה. המשלחת, שמנתה 13 אישה ואיש, התקבלה ע”י רני אידן ראש המועצה, ממלא מקומו דוד עין דר ומנהלי אגפים ומחלקות במועצה וקיימה פגישות עבודה ולמידה וסיור.

רני אידן ראש מועצת עמק חפר, עמד על חשיבות הקשר רב השנים בין הרשויות, המחזק את ברית החיים בין העדה הדרוזית למדינת ישראל, ובמיוחד על הקשר האישי שנרקם בין תושבי עמק חפר לתושבי בית ג’אן.

יוסף קבלאן ראש מועצת בית ג’אן, ממקימי הקשר עם עמק חפר עמד אף הוא על החיבור שנוצר בין הקהילות וסיפר על תוכנית האב לתיירות המיושמת ביישובו לפיה יתווספו ל- 120 יחידות הצימרים הקיימות בישוב למעלה מ- 200 יחידות צימר נוספות, תוך ניצול משאבי הטבע והנוף בהם בורך האזור.

המשלחת, שהודרכה ע”י האחראית על קשרי חוץ, לביאה הרשקוביץ, סיירה בקטע נחל לדוגמה – נחל אלכסנדר, המאגר הצפוני ובישוב בת חפר.

ברית התאומות בין עמק חפר ו-בית ג’אן החלה בראשית שנות ה- 90 לאחר שמרכז המועצות האזוריות ומרכז השלטון המקומי החליטו על כריתת בריתות אלה, על מנת לחזק את הקשר בין הקהילות הדרוזיות לקהילות היהודיות בכל הארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן