עמק חפר

מועצת עמק חפר משיקה מדריך לתיירות ולטיולים בעמק חפר

0
0

בדברי ברכת רני אידן ראש המועצה האזורית עמק חפר, לקוראי המדריך, נאמר, כי עמק חפר התברך בשכיות חמדה נופיות המשלבות טבע, כפר וחקלאות במיטבם • כתבה וערכה את המדריך; נעמה דותן, את דפיו מלווים צילומיו מאירי העיניים של ז’רר לפונד, מנהל מרכז התיעוד של המועצה
מועצת עמק חפר משיקה מדריך לתיירות ולטיולים בעמק חפר
מועצת עמק חפר משיקה מדריך לתיירות ולטיולים בעמק חפר

מועצה אזורית עמק חפר ופורום ועדת התיירנים במועצה משיקים מדריך לתיירות וטיולים בעמק חפר, ההולך ומתפתח כאזור בילוי ותיירות ומציע למבקרים בו מגוון רחב של מראות ואפשרויות בילוי ייחודיות.

המדריך מחלק את עמק חפר לשניים ופותח באזור שממזרח לכביש מס’ 4, חלוקה שהיא מקצתה היסטורית ומקצתה שרירותית ונועדה להקל על ההתמצאות. המוטו של המדריך הוא מ”כחול לירוק”; מכחול הים שבמערב לירוק המסמל את קו התפר במזרח.

באמצעות המדריך, ניתן להגיע אל אתרי טבע ונוף, אתרים ארכיאולוגיים, אתרי ראשית ההתיישבות, מטעים מוריקים, שדות וחממות פרחים, בריכות דגים, רפתות, דירים ולולים.

בין כל אלה – שפע מרתק של בתי קפה, מסעדות ופאבים ייחודיים, גלריות וחנויות קטנות המוכרות מתוצרת העמק מחפצי אומנות ועד לגבינות, יינות משובחים ועוגות טעימות לחיך.

בדברי ברכת רני אידן ראש המועצה האזורית עמק חפר, לקוראי המדריך, נאמר, כי עמק חפר התברך בשכיות חמדה נופיות המשלבות טבע, כפר וחקלאות במיטבם.

נחל אלכסנדר והפארקים שלאורכו, השדות, המטעים, הפרדסים וחופי הרחצה – כולם ביחד מספקים מסלולים מרתקים ומלבבים למטייל הישראלי ולתייר מחו”ל. עוד התברך עמק חפר ביזמיות ברמה הגבוהה ביותר בתחומי האקולוגיה, המזון והאמנויות.

כל אלה הופכים את עמק חפר למקום אטרקטיבי במיוחד, הן למטיבי לכת והן למטיבי לסת.

כתבה וערכה את המדריך; נעמה דותן, ומלווים את דפיו צילומיו מאירי העיניים של ז’רר לפונד, מנהל מרכז התיעוד של המועצה, פרסום קבוצת ביגפון – ישראלפון, המו”ל – מרכז לתרבות ע”ש גינס בע”מ – עמק חפר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן