כדורגל ילדים ונוער

ההתאחדות לכדורגל תקיים הרצאות לקבוצות נוער

0
0

הראשונה שבהרצאות של ההתאחדות לכדורגל במחלקות נוער לקבוצות נערים א’ של מכבי ת”א • את ההרצאה יעביר ד”ר יאיר גלילי, סוציולוג ספורט, שיתמקד בגורמים הסביבתיים המשפיעים על הילד
ההתאחדות לכדורגל תקיים הרצאות לקבוצות נוער
ההתאחדות לכדורגל תקיים הרצאות לקבוצות נוער

מה משפיע על השחקן בגילאי ילדים, נערים ונוער? עד כמה משפיעה המשפחה? איך מגבירים מוטיבציה בקרב ילדים? יחסי הורים – שחקנים – מאמנים הם סוגיה מורכבת העולה שוב ושוב בקבוצות ילדים, נערים ונוער – על מנת לגעת בסוגיה זו‏ ולנסות לטפל בה בצורה עמוקה ויסודית תקיים ההתאחדות לכדורגל מספר הרצאות לקבוצות נוער, הראשונה שבהן לקבוצות נערים א’ של מכבי ת”א.

את ההרצאה יעביר ד”ר יאיר גלילי, סוציולוג ספורט, שיתמקד בגורמים הסביבתיים המשפיעים על הילד, שליטה עצמית, הגברת מוטיבציה אצל ילדים, השפעת המשפחה על ספורטאים ונושאים נוספים.

ההרצאה, ראשונה מסוגה, תתקיים ביום ד’, 26/12/2007 בשעה 19:00 במגרש קרית שלום בנוכחות שחקני קבוצת נערים א’ של מכבי ת”א והוריהם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן