מגירות הנפש

קווים לדמותה של אוהבת לאהוב: שתלטנית, בודדה, לא יודעת להיות נאהבת

0
0

אישה שאוהבת לאהוב היא אישה שיודעת לתת אהבה אבל אינה יודעת לקבל אהבה ובורחת מכל גילוי עמוק ואמיתי של אהבה כלפיה ♥ אישה שאוהבת לאהוב היא אישה שאוהבת רק את האהבה שלה – לא של האחרים.
קווים לדמותה של אוהבת לאהוב: שתלטנית, בודדה, לא יודעת להיות נאהבת
קווים לדמותה של אוהבת לאהוב: שתלטנית, בודדה, לא יודעת להיות נאהבת

♥ אישה שרק אוהבת לאהוב: אישה שאוהבת לאהוב היא אישה בודדה שחיה לעצמה. היא רוצה לאהוב אחרים, אבל בדרך שלה ובתנאים שלה, מבלי שהם יפריעו לה להמשיך לאהוב, מבלי שהם יבטאו את עצמם ומבלי שהם יהיו בעלי רצונות שונים משלה.

אישה שאוהבת לאהוב אינה יודעת לחיות ביחד בזוג, אלא רק כשהיא במרכז. היא מתעקשת לאהוב רק אנשים שלא יודעים להחזיר לה אהבה, כי כך היא מגוננת על עצמה, נשארת כפי שהיא ושומרת על עצמה משינוי. היא אוהבת עד כלות את אלה שלא אוהבים אותה ודוחה את אלה שרק רוצים לאהוב אותה.

♥ נוכחות יתר

הבעיה של אישה שאוהבת לאהוב היא נוכחות יתר. היא אדם שתופס נוכחות גדולה מדי ולא מותיר אפשרות לאחרים להתקיים לידו. היא שוללת את האחרים, היא מאוד עקשנית לדרך שלה, היא ביקורתית מאוד, היא ממגנטת אליה רק גברים חלשים ומהוססים והיא אינה מסוגלת לעשות פשרות בוגרות בחיים.

אישה שאוהבת לאהוב היא למעשה אישה בעלת נטייה גברית חזקה. היא אינה יודעת להיות נשית, להיכנס לתפקיד הנשי, לפעול ולהתנהג בצורה מקבלת ולא רק בצורה נותנת ולחיות בצוות ולא רק לבד.

♥ לא יודעת לתת מקום לגבר לאהוב

מרוב אהבה היא תמחק אותו. מרוב דומיננטיות היא תתפוס גם את תפקידו.

אישה שאוהבת לאהוב אינה יודעת לתת מקום לגבר שלה לאהוב אותה באמת בחזרה, בדרך שלו, על פי ההבנות שלו ולפי היכולות שלו. היא רוצה לאהוב אותו בכל הכוח מבלי שהוא יחזיר לה אהבה. היא רוצה להציל, לטפל ולעצב אותו כך שהוא יוכל להחזיר לה אהבה רק בדרך שלה.

אישה שאוהבת לאהוב תעשה הכל במקום הגבר שלה.

מרוב אהבה היא תמחק אותו. מרוב דומיננטיות היא תתפוס גם את תפקידו. מרוב שהיא עסוקה בעצמה היא אינה מסוגלת להכיר, לקבל ולראות אותו.

היא אוהבת לאהוב אבל היא מפחדת מאהבה. היא כמהה לתת את עצמה אבל היא מפוחדת מגבר שיתן את עצמו אליה.

♥ וטיפ לסיום;

אישה שאוהבת לאהוב היא אישה שיודעת לתת אהבה אבל אינה יודעת לקבל אהבה ובורחת מכל גילוי עמוק ואמיתי של אהבה כלפיה.

אישה שאוהבת לאהוב היא אישה שאוהבת רק את האהבה שלה – לא של האחרים.

__________

* הכותב L.L.B. יואב ברנזון, עוסק באבחון וטיפול במשברים בזוגיות ובקריירה. כתובתו; חבצלת השרון 58, הרצליה פיתוח. טל’:050-558535, טל. למקרי חרום: 050-558535.

פרטים נוספים: epower – שיטה חדשה ובדוקה המשלבת מספר פגישות מוגבל. השיטה מאפשרת בין היתר שחרור מוקשים במציאת בן זוג. הגדרת האני האמיתי דרך עוצמה רגשית.

זיהוי העיסוק המקצועי לחיים. טכניקות מעשיות ושאלות חינם באתר האהבה המוביל ברשת: www.berensonbooks.co.il.

פרסומים: ספרים (רבי-המכר “אהבה אלכימית”, “אישה בונה אישה הורסת” והספר “לגעת בחופש”). מאמרים בנושאי אהבה, שאלונים לאבחון אישי, כתבות בעיתונים ועוד ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן