עמק חפר

ראש מועצת עמק חפר: נעשים מאמצים גדולים לתוספת של 400 דונם לפארק התעשיות

0
0

רני אידן אמר הדברים בפורום מנהלים, יזמים ובעלי עסקים בפארק תעשיות עמק חפר • לזי בן יעקב מנהל פארק התעשיות, עסק בנושא 15 המגרשים הריקים, שנרכשו אך לא נבנו והפכו למטרד.
ראש מועצת עמק חפר: נעשים מאמצים גדולים לתוספת של 400 דונם לפארק התעשיות
ראש מועצת עמק חפר: נעשים מאמצים גדולים לתוספת של 400 דונם לפארק התעשיות

“אני רואה בפארק התעשיות עמק חפר, המכיל כיום כ- 150 עסקים ומפעלים, יעד אסטרטגי במרקם החיים באזור הן בהיבט כלכלי, הן כמקור תעסוקה ופרנסה והן ככתובת להעברת עסקים הפועלים בתוך הישובים. נעשה הכל כדי לקדם ולשפר את הפארק כולל הרחבה של 400 דונם לכיוון מסילת הברזל והקמת מסוף רכבת” – דברים אלה אמר ראש המועצה האזורית עמק חפר, רני אידן, במפגש ראשון של פורום היזמים, בעלי המגרשים ובעלי העסקים בפארק התעשיות עמק חפר שהתקיים באולם האירועים של קייטרינג “בראף” במקום.

איציק גניגר מנכ”ל החברה הכלכלית עמק חפר, דיווח לעשרות המשתתפים על פעולות שנעשות בשיתוף מקורות לשיפור אספקת ולחץ המים למקום וכן על העבודה מול מע”צ להוספת מסלולי כניסה ויציאה מהפארק.

גניגר, הדגיש, כי ראש המועצה עמק חפר, רואה כיעד את קיצור לוח הזמנים להיתרי בניה ולצורך זה גייס כוח אדם נוסף לוועדה המקומית.

לזי בן יעקב מנהל פארק התעשיות, עסק בנושא 15 המגרשים הריקים, שנרכשו אך לא נבנו והפכו למטרד. בעקבות פעילותו הנמרצת החלה להתבצע בניה על חלקם, אחרים נמכרו ובאשר ל-5 שנותרו נבדקות דרכים כדי לסייע לבעליהם לבנות או למכור.

עוד מסר בן יעקב על 5 מגרשים חדשים ששווקו לאחרונה ו-8 מגרשים חדשים שייצאו לשווק בעוד מספר חודשים.

אורלי סבן – גולדשמיט, הסבירה למשתתפים על פעילותה למיתוג פארק התעשיות והקשר עם הקהילה, כשאחד המיזמים הוא “שוק עמק” המושך מדי יום שישי כ-2,000 מבקרים לפארק, וכן ספר טלפונים של הפארק שנמצא בימים אלה בהכנה.

המשתתפים העלו נושאים בעייתיים, כגון; דלילות התחבורה הציבורית, זאת בצד מחמאות על השיפור הגדול שחל בחזות פארק התעשיות שעבר מתיחת פנים משמעותית בחודשים האחרונים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן