סנוקר

ערוץ הגברים אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) ישדר את הליגה העילית בסנוקר

0
0

החל ב-6 בנובמבר בשעה 21:00, רק בערוץ אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) • ב-8 בנובמבר, 21:00 ישדר ערוץ אגו את ’סנוקר – הליגה העילית’ הנכנסת לעונה ה–22 ומגיעה כעת לערוץ ’אגו’. התכנית היא עונה חדשה של טורניר הסנוקר הגדול ביותר המשוחק במבנה של ליגה
ערוץ הגברים אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) ישדר את הליגה העילית בסנוקר
ערוץ הגברים אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) ישדר את הליגה העילית בסנוקר

ערוץ אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) מבית ענני תקשורת יקדיש את חודש נובמבר למשחק הסנוקר. במהלך החודש הערוץ ישדר את טורניר הסנוקר הגדול ביותר בעולם וכן ישדר ברצועת שידורים קבועה אליפויות ביליארד המתרחשות בארץ ובעולם.

החל ב-6 בנובמבר בשעה 21:00 ובכל ערב ישדר ערוץ אגו את ’סנוקר – הליגה העילית’, טורניר הסנוקר הגדול ביותר שמשוחק במבנה של ליגה. הוא מורכב משבעת השחקנים הטובים בעולם וכל שחקן משחק נגד האחרים, סה”כ 21 משחקים. ארבעת השחקנים הטובים ביותר ממשיכים הלאה לעבר הכסף הגדול בדצמבר. שווי הפרס הוא 250,000 יורו.

ואילו ב-8 בנובמבר החל בשעה 21:00 ישדר ערוץ אגו את ’סנוקר – הליגה העילית’ הנכנסת לעונה ה– 22 ומגיעה כעת לערוץ ’אגו’. התכנית היא עונה חדשה של טורניר הסנוקר הגדול ביותר המשוחק במבנה של ליגה.

בליגה משתתפים שבעת השחקנים הטובים בעולם אשר משחקים האחד מול השני, סה”כ 21 משחקים. ארבעת השחקנים הטובים ביותר ממשיכים הלאה לעבר הכסף הגדול בדצמבר. שווי הפרס הוא 250,000 יורו.

משחק הסנוקר, הקרוי גם; סנוקר אנגלי, הוא אחד ממשחקי הסנוקר הפופולריים ביותר בעולם במיוחד באנגליה. שולחן הסנוקר קצת יותר גדול מזה של שולחן הפול הסטנדרטי והכיסים שלו צרים יותר.

בליגה משתתפים שבעת השחקנים הטובים בעולם

משחק הסנוקר מתקיים עם 22 כדורים כולל כדור משחק אחד, 15 כדורים אדומים ו-6 צבעוניים. משחקי פול אחרים כוללים 16 כדורים. כדור משחק אחד ו-15 כדורי יעד ממוספרים.

מטרתו של משחק הסנוקר היא להשיג את הציון הגבוה ביותר על ידי הכנסת הכדורים האדומים והצבעוניים לכיסים. לדוגמה, מטרת המשחק 8 – ball pool היא להכניס את 7 כדורי היעד לכיסים וכן את כדור מספר 8.

אוהד פרי, מנהל ערוץ אגו; “הערוץ שמח לתת למשחק הסנוקר את המקום הראוי לו בשעות צפיית השיא בערוץ. “הליגה העילית” היא אחת התכניות הטובות ביותר בעולם לחובבי הסנוקר מחד ולמי שטרם התוודע למשחק המרתק הזה מאידך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן