יצחק רבין 1922-1995

מזכ”ל הנוער העובד והלומד; לא נשלים עם רצח רבין

0
0

– כך אומר פסח האוספטר מזכ”ל הנוער העובד והלומד; “לקחנו על עצמנו תפקיד – לזכור ולהזכיר, להעביר מסר ברור ונחרץ לא תהיה השלמה עם הרצח. לא נשכח ולא נסלח, לא השנה, לא בשנה הבאה וגם לא עוד עשרות שנים”.
מזכ
מזכ”ל הנוער העובד והלומד; לא נשלים עם רצח רבין

היום, יום ג’, ערב יום הזיכרון הממלכתי לזכר רצח יצחק רבין ז”ל יעמדו חניכי ומדריכי תנועת הנוער העובד והלומד, ב-85 צמתים בכל רחבי הארץ. חברי התנועה ידליקו משואות, יקיימו טקסים ויבהירו שרצח פוליטי, אינו אירוע שאפשר להשלים איתו.

תוך שהם נושאים כרזות עליהן נכתב; “לא נשלים עם הרצח” ו-“לא נשכח ולא נסלח” יקיימו חניכי ומדריכי הנוער העובד והלומד משמרות מחאה וזיכרון ב-85 צמתים ומרכזי ערים בכל רחבי הארץ.

בשעה 17:30, ידלקו באותה השעה מאות משואות. 85 הוא מספר שנות חייו של רבין אלמלא היה נרצח.

זו השנה האחת עשרה בה מציינים חברי התנועה את רצח רבין במשמרות מחאה וזיכרון בכל רחבי הארץ.

“יש כאן ניסיון ברור ובוטה ליצור מצב בו רצח פוליטי יהפוך לשיטה, הדבר מוביל אותנו לחורבן הדמוקרטיה. מי שמבקש שנשלים עם רצח ראש ממשלת ישראל, שנשכח, שנסלח, שנמחל, שנניח לכל הענין, מטרתו היא אחת לפגוע בדמוקרטיה” – כך אומר פסח האוספטר, מזכ”ל הנוער העובד והלומד; “לקחנו על עצמנו תפקיד – לזכור ולהזכיר, להעביר מסר ברור ונחרץ לא תהיה השלמה עם הרצח. לא נשכח ולא נסלח, לא השנה, לא בשנה הבאה וגם לא עוד עשרות שנים”.

מבצע המשואות יחל כאמור היום, יום ג’, בשעה 16:30. בשעה בדיוק 17:30 יִדָלקו ב-85 צמתים ומרכזי ערים מאות משואות לזכרו של יצחק רבין ז”ל. את המשואות ידליקו חניכי ומדריכי הנוער העובד והלומד, יהודים וערבים.

מבצע “משואות זיכרון ליצחק” יתקיים בין היתר במקומות הבאים; בצומת ארלוזרוב ובכיכר רבין בעיר ת”א, בצומת הצריף בקרית חיים, בצומת הכניסה לעיר כרמיאל, בצומת הכניסה לעיר עכו, בצומת אלונים, בצומת צמח, בצומת כפר תבור, בצומת “ביג” בעיר באר שבע, בצומת אל על סמוך לנתב”ג, בצומת הכניסה לעיר מודיעין, סמוך לקניון שבעת הכוכבים בעיר הרצליה, במרכז העיר הוד השרון, במרכז ראשון לציון ובעוד עשרות מוקדים בכל רחבי הארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן