יצחק רבין 1922-1995

חברת החשמל ציינה בתחנת הכח חדרה 12 שנים לרצח יצחק רבין

0
0

דליה רבין-פילוסוף; “דמו של אבי עוד זועק מהאדמה והדמעות עדיין את העיניים מציפות…והחברה שלנו תאוות החיים… זו החברה לא קמה בקול גדול, לא זועקת חמס נגד העוולה • יו”ר דירקטוריון חברת החשמל; “לא בכדי נערך הטקס בתוך מתחם תחנות הכוח הנקרא ע”ש רבין.
חברת החשמל ציינה בתחנת הכח חדרה 12 שנים לרצח יצחק רבין
חברת החשמל ציינה אתמול 12 שנים לרצח יצחק רבין

בטקס מרגש, במעמד הגב’ דליה רבין-פילוסוף, יו”ר הוועד המנהל של מרכז יצחק רבין, ובהשתתפות תלמידי בית הספר על שם יצחק רבין באשדוד, ציינה אתמול (ה’) חברת החשמל, 12 שנים להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, בידי בן העוולה יגאל עמיר. הטקס התקיים באתר תחנות הכוח “אורות רבין” בעיר חדרה, שיחידת היצור מספר 5 בו, נחנכה ע”י ראש הממשלה יצחק רבין, באירוע רב משתתפים, ארבעה ימים בלבד לפני הרצח.

דליה רבין, פילוסוף, אמרה בטקס, כי; “שוב מבעד לעננים השחורים מוצף פרצופו המחייך של הרוצח ואנו עדים לתופעות בלתי נסבלות של תמיכה ויש כאלה המדברים אפילו על חנינה… דמו של אבי עוד זועק מהאדמה והדמעות עדיין את העיניים מציפות… והחברה שלנו תאוות החיים… זו החברה לא קמה בקול גדול, לא זועקת חמס נגד העוולה. חברה שבמקרה הטוב מחרישה. ובשקט נרקמת מזימה אפלה של אותם בני עוולה ויצחק רבין כבר נרצח לפני 12 שנה. והפעם זה אנחנו המטרה, האם אין לנו בושה?…”.

משה בכר המנכ”ל בפועל של חברת החשמל, אמר; “רבין היה איש שרצה להיות מהנדס מים. רצה לקחת חלק בתעשייה שלנו, בתשתיות. הייתי מנהל תחנת הכוח בעיר חדרה לפני 12 שנים. ב-31 באוקטובר 1995 יצחק, קידש את המקום הזה. באותו מעמד מרגש מסרנו לידו את תיקו האישי של אביו, נחמיה, שהיה עובד חברת
החשמל. הנצחנו את זכרו בתחנה הגדולה המספקת חשמל. זה המקום שמאיר לכולנו את הדרך. ככל שחולפות השנים הכאב לא נגוז אלא הולך ומתעצם”.

מוטי פרידמן יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, “לא בכדי נערך הטקס בתוך מתחם תחנות הכוח הנקרא על שמו של יצחק רבין. רבין העריך את האחריות הרבה של החברה ליצור ולספק חשמל לכל דורש, ואת הצורך לשמור על כושרה ויכולתה למלא את המשימות הללו לרווחתם ולתפקודם של החיים התעשייתיים והעסקיים בישראל. רבין הבין היטב את חשיבותה האסטרטגית של החברה ואת חיוניותה הרבה להתפתחות המשק והחברה בישראל”.

מיקו צרפתי יו”ר ארגון העובדים של חברת החשמל, אמר; “כי החינוך והתלמידים הם התקווה של מדינת ישראל. אני גאה להיות שייך לחברה שהייתה לה הכרות קרובה עם יצחק רבין ומקווה שהמורשת שלו תימשך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן