פרדס חנה-כרכור

פרדס חנה-כרכור: “מתנה” לראש השנה לראש המועצה ראש של תן על המכונית

0
0

ראש המועצה, חיים געש, על שר לביטחון פנים לפעול לביטחונם של נבחרי הציבור בארץ ולא לאסטרטגיה מול החאמס • בשנה האחרונה, נרשמו מס’ מקרים של איומים על ראשי רשויות מקומיות. הושלכו רימונים לעבר ביתם של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג וראש עיריית הוד השרון
פרדס חנה-כרכור:
פרדס חנה-כרכור: “מתנה” לראש השנה לראש המועצה ראש של תן על המכונית

משטרת חדרה פתחה בחקירה מקיפה לגילוי האלמונים שהניחו לפנות בוקר (יום ג’) ראש כרות של תן/שועל על מכוניתו של חיים געש ראש המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור. מפקד תחנת משטרת חדרה, סגן-ניצב בועז גודלברג, אמר לתחנת הרדיו האזורית 90 FM, כי המשטרה פתחה בחקירה. לדבריו, המשטרה רואה במעשה דבר חמור מאד וכי ה”איום המרומז” בהנחת הראש הכרות קשורה לעבודתו של געש כראש הרשות המקומית. אם יתפסו מניחי ראש השועל/תן, הם יועמדו לדין על איומים ופגיעה בחיית בר מוגנת.

חיים געש ראש המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור, גילה, כי דיווח למשטרה על מיטב הערכתו מי זה היכול להיות הגורם אשר מאיים על חייו ובני משפחתו וכי הוא עצמו אינו חושש מן מהאיומים והוא ימשיך בשיגרת עבודתו.

בשנה האחרונה, נרשמו מספר מקרים של איומים על ראשי רשויות מקומיות. בין היתר הושלכו רימונים לעבר ביתם של מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה, וחי אדיב ראש עיריית הוד השרון, גם איציק רוכברגר ראש עיריית רמת השרון, קיבל איומים על חייו וזה התבטא בעבר; סיפר שגם הוא מאוים על ידי עבריינים מזה תקופה ממושכת. “דמם של ראשי הרשויות הפך להפקר…”. רוכברגר, תבע מהממשלה לשנות את החקיקה ולהגביר את הענישה נגד העבריינים.

יו”ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר, הזהיר לפני תשעה חודשים מפני האיומים על ראשי הרשויות ואמר, כי האלימות עוד עלולה להביא להרג של ראש עיר בישראל. הוא קרא גם להגביר השמירה סביב ראשי רשויות אשר מקבלים איומים.

מאז המקרים האחרונים הוחלט להעמיד לשלושת ראשי הרשויות המוזכרים מעלה אבטחה של 24 שעות ביממה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן