אירועים | מפגשים

המרכז הישראלי לאוריגאמי: כיצד תכין בעצמך קישוטים וכרטיסי ברכה לחגים

0
0

המרכז הפיק חוברת הדרכה הכוללת רעיונות להכנת דגמים לקישוט הסוכה והכנת כרטיסי ברכה מקוריים לראש השנה ולחגים אחרים
המרכז הישראלי לאוריגאמי: כיצד תכין בעצמך קישוטים וכרטיסי ברכה לחגים
המרכז הישראלי לאוריגאמי: כיצד תכין בעצמך קישוטים וכרטיסי ברכה לחגים

החגים המתקרבים יוצרים מעמסה על תקציבן של רוב המשפחות בישראל. בסעיף אחד לפחות ניתן לחסוך ולהכין לבד קישוטים מקוריים לסוכה וכרטיסי ברכה לבני משפחה וידידים. מעבר לחסכון הכספי, השקעת הזמן והמחשבה בהכנת כרטיס הברכה תזכה להערכתו של המקבל יותר מברכה שגרתית קנויה.

המרכז הישראלי לאוריגאמי הפיק לקראת החגים חוברת הדרכה ראשונה מסוגה להכנת קישוטים לסוכה וכרטיסי ברכה. בחוברת שלוש שיטות ליצירת קישוטים וכרטיסי ברכה; אוריגאמי – קיפולי נייר, קיריגאמי – נגזרות נייר, ופופ אפ – מודלים תלת מימדים שנוצרים מגזירה וקיפול. ייחודם של הדגמים בכך שאין בהם צורך בשימוש בשדכן או דבק.

כל הדגמים הם מודלים מקוריים של אמן האוריגאמי הבינלאומי פול ג’קסון, שהותאמו לחגי תשרי. כדי להכין את הדגמים אין צורך בכישרון או יכולת מיוחדת ליצירת הקישוטים המרהיבים.

החוברת כוללת מעל 20 דגמים של קישוטים וכרטיסי ברכה המתבססים על חומרים זולים שזמינים לכולם והסברים פשוטים, בתוספת טיפים לקישוט הסוכה. הדגמים המתקדמים בחוברת הם של כרטיסים תלת מימדים עם הפתעות שקופצות החוצה בעת הפתיחה.

את החוברת ניתן לרכוש בסניפי אופיס דיפו, חנויות הספרים וישירות במרכז הישראלי לאוריגאמי במחיר של 29.90 שקל.

החוברת החדשה מהווה המשך לסדרת הפרסומים של המרכז הישראלי לאוריגאמי. החוברות האחרונות, המתאימות אף הן לחגים, עסקו בהכנת מפיות לשולחן החג ולאירועים והכנת אריזות מתנה מקוריות.

המרכז הישראלי לאוריגאמי מקיים סדנאות, מפגשים ותוכניות חינוך בבתי הספר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן