כדורגל חופים

נבחרת ישראל בכדורגל חופים העפילה לגמר

0
0

שחקן נתניה צחי אילוז העלה נבחרת ישראל לגמר כדורגל החופים מול גרמניה שהביסה את טורקיה ■ הגרמנים, גברו בחצי הגמר הראשון על צרפת של קאנטונה 3:4 ■ ישראל וגרמניה יתמודדו מחר שישי (17.00, ישיר בספורט 5) בגמר.
נבחרת ישראל בכדורגל חופים העפילה לגמר
נבחרת ישראל בכדורגל חופים העפילה לגמר. אילוז

נבחרת ישראל בכדורגל חופים הביסה היום אחה”צ (חמישי) בניצוחו של שחקן נתניה צחי אילוז (רביעיית שערים) את טורקיה שהובילה (2:3) 3:6, ותפגוש במסגרת טורניר היהלומים הבינלאומי את נבחרת גרמניה במשחק שיתקיים בחוף פולג בעיר נתניה.

אין ספק שיכולתו המרשימה של צחי אילוז שחקן נתניה בליגת כדורגל החופים של הליגה הישראלית היא שחוללה והביאה בסיום לניצחון ישראל מול טורקיה.

המשחק של ישראל נפתח רע. בדקה ה-6 בשליש הראשון, העדיף השוער מוטי אברג’יל, להכשיל את החלוץ האורח מנבחרת טורקיה שעלתה ליתרון ראשון בשיעור של 0:1 מפנדל.

כשהיה נדמה, לקראת סיום השלישי הראשון, כי הנבחרת שלנו לא מצליחה לסגור על הפער, ניצל הקפטן צחי אילוז משגה חמור של הגנת הטורקים בראשם השוער שהיה מחוץ לשערו חטף הכדור ובעט פנימה והשווה התוצאה ל-1:1.

בפתיחת השליש השני החליף אילוז תפקידים והפך ל”מבשל שער” כששלח את עמיתו משה עמר, כדי לקבוע יתרון לישראל, בתוצאה 1:2.

עוד בטרם הספיקו בנבחרת לחגוג עם חידוש המשחק השוותה טורקיה את התוצאה. 2:2.

אילוז; לפני הרביעייה לרשת נבחרת טורקיה זוכה למסג’ מקצועי

מורת הרוח במחנה הישראלי התחזקה כאשר שבע וחצי דקות בתוך השלישי, כאשר הטרוקים ניצלו היטב כדור קרן, כדי לדחוק את הכדור מקרוב ואת ישראל לתוצאה 2:3. מהפך? לא לאורך זמן. התברר, כי גם לאילוז היו תוכניות לפגוש בגמר את קנטונה אך זה כידוע נוצח ע”י הגרמנים אבל זה לא הפריע לו להשלים צמד. 3:3.

ואז בא המהפך. הטורקים הלכו ונחלשו. ישראל לחצה וכבשה עוד שלושה שערים יפים. אילוז, העלה את מאזנו לשלושער נהדר בפתיחת השליש האחרון 3:4 לנבחרת ישראל.

כעבור זמן קצר העלה ל-3:5 בעוד הטורקים חיפשו שער נחמה נחת עליהם השער השישי מראשו של מימון ותוצאת הסיום 3:6. נבחרת ישראל בגמר.

בחצי הגמר הראשון ניצחה נבחרת גרמניה את נבחרת צרפת בראשותו של המאמן קאנטונה בתוצאה 3:4.

מחר שישי (17.00, שידור ישיר בספורט 5). יתקיים משחק הגמר בו כאמור תתמודדנה ישראל וגרמניה. הזוכה תזכה בגביע משובץ יהלומים.

מוקדם יותר ב-16:00, ייערך המשחק על מדליית הארד בין צרפת לטורקיה. הכניסה למשחקים חופשית.

המאמן קנטונה, אמר לפני המשחק, כי; “אני שמח להיות פה, יש לי זיכרונות נעימים מפה, זו הפעם השלישית שלי פה ופעם ראשונה בעיר נתניה”.

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, אמרה, כי; “אנו גאים לארח את המפעל המדהים של כדורגל חופים ב”בירת הספורט של ישראל – נתניה”. אני בטוחה, כי בני לם המאמן הנתנייתי של נבחרת ישראל ידאג להשאיר את הגביע בבית בעיר נתניה”.

________

צילומים; מינהלת ליגת כדורגל החופים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן