מסעודה מרכלת

נתניה: מה לחש מנכ”ל סלקום לראש עיריית נתניה ב”ווליום בדרכים” שביקר בעיר

0
0

מנכ”ל סלקום; “אנחנו הרומיאו ויוליה של החברה המודרנית, כשמך כן את מלאה פייר (אש), אני מאחל לעיר נתניה שתמשיכי לכהן בתפקידך עוד הרבה שנים כי בקצב הזה ת”א עוד תהפוך להיות הפרבר של נתניה”.
נתניה: מה לחש מנכ
נתניה: מה לחש מנכ”ל סלקום לראש עיריית נתניה ב”ווליום בדרכים” שביקר בעיר

עמוס שפירא מנכ”ל סלקום הגיע ביום חמישי האחרון לברך את תושבי נתניה במסגרת אירועי “ווליום בדרכים” של סלקום והזמין לבמה את מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה. לאחר הברכות, באווירת הווליום והמוסיקה הזמין שפירא את פיירברג לריקוד על הבמה.

ראש העיר מרים פיירברג-איכר, בירכה את תושבי נתניה ואמרה; “חברת סלקום מככבת בנתניה כבר הרבה שנים ואנחנו מעריכים מאד את פועלה ובעיקר גאים שהכוכבים שגדלו אצלנו מובילים היום את מסע המוסיקה “ווליום בדרכים” (הזמרים מאיה בוסקילה וג’קו אייזנברג).

לפני העלייה לבמה נפגש שפירא מאחורי הקלעים עם מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה, ואמר לה; “אנחנו הרומיאו ויוליה של החברה המודרנית, כשמך כן את מלאה פייר (אש), אני מאחל לעיר נתניה שתמשיכי לכהן בתפקידך עוד הרבה שנים, כי בקצב הזה ת”א עוד תהפוך להיות הפרבר של נתניה”. ההוכחה בצילום, למעלה משמאל מאת סיוון פרג’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן