נעים ברכב

משרד התקשורת פועל למניעת כפל קנס הנובע מאיחור במשלוח קנסות משטרתיים בדואר

0
0

מתברר שאזרחים המקבלים הודעה על כפל קנס, מתקשים להוכיח מה עלה בגורל הודעת הקנס המקורית, שפרטיה נשמרים בידי חברת הדואר למשך שנה בלבד
משרד התקשורת פועל למניעת כפל קנס הנובע מאיחור במשלוח קנסות משטרתיים בדואר
משרד התקשורת פועל למניעת כפל קנס הנובע מאיחור במשלוח קנסות משטרתיים בדואר

הודעות הקנס של משטרת ישראל נשלחות באמצעות דואר רשום ובמקרים בהם האזרח לא שילם את הקנס ולא הודיע על כוונה להישפט, נשלחת אליו הודעת כפל קנס. לעיתים נטען ע”י הנמען, כי הודעת הקנס המקורית לא התקבלה על ידו. אולם, במקרים אלה, חובת ההוכחה, בנוגע לאי קבלת ההודעה והסיבות לכך, הינה באחריות הנמען עצמו.

ד”ר יחיאל שבי דובר משרד התקשורת, מסר לפורטל Kan-naim.co.il, כי מפניות ציבור שהתקבלו באגף הדואר במשרד התקשורת, עולה, כי לעיתים הודעות כפל הקנס, נשלחות ע”י המשטרה, תוך פרק זמן העולה על שנה, ממועד משלוח הודעות הקנס המקוריות.

מאחר וניתן לפנות לחברת הדואר, לצורך ביצוע חקירה בדבר גורל דבר דואר רשום, רק בתוך שנה ממועד המשלוח, נוצר מצב המקשה על האזרח להתגונן ולהוכיח מה עלה בגורל הודעת הקנס המקורית.

לאחרונה פנה בנושא, סמנכ”ל משרד התקשורת לענייני דואר, מר יגאל לוי, אל משטרת ישראל, במטרה לבחון את מועדי משלוח הודעות הקנס על ידם באמצעות דואר רשום, ולוודא, כי; “לא ייווצר מצב שהאזרח נדרש לשלם כפל קנס, על לא עוול בכפו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן