תזונה | דיאטה

קקטוס הודיה – כל סודות הממתיק של הטבע במפגש במשתלות גבעת ברנר

0
0

אכילת קקטוס הודיה תורמת לתזונה נכונה ומאוזנת ■ משתלות גבעת ברנר עורכות מפגש ללא תשלום בנושא גידול הצמח הייחודי; 17/8/2007 ■ במפגש ירצה ד”ר רפאל אהרון שיספר על תכונותיו המיוחדות של קקטוס ההודיה ועל התנאים המתאימים לגידולו.
קקטוס הודיה – כל סודות הממתיק של הטבע במפגש במשתלות גבעת ברנר
קקטוס הודיה – כל סודות הממתיק של הטבע במפגש במשתלות גבעת ברנר

ההודיה הוא קקטוס יפהפה לנוי בעל פריחה אדומה וגדולה וכמו כל הקקטוסים מצטיין בעמידות וחסכון במים. קקטוס ההודיה הוא אחד הצמחים המתוקים ביותר בטבע – החומר הפעיל בהודיה הוא בעל השפעה של פי 10,000 ממולקולות סוכר רגילות. הודות לתכונה זו, הבושמנים, נהגו לשאת איתם את קקטוס ההודיה בצאתם למסעות צייד ארוכים מאחר ואכילתו בלמה את התיאבון ואפשרה להם להביא את הצייד אל הכפר.

אכילת קקטוס הודיה תורמת לתזונה נכונה ומאוזנת. ביותרת המוח, יש עצבים המקבלים אותות על ריכוז הסוכרים בדם ועם ירידת הריכוז שולחים אות המתריע ומשדר הרגשת רעב.

עם אכילת ההודיה, החומר הפעיל מגיע למחזור הדם ושולח אות של ריכוז סוכר גבוה ועל ידי כך מונע למעשה את הרגשת הרעב.

השימוש בצמח אינו תורם להרזייה, אולם בהחלט תורם להרגשת שובע ומשום כך הוא מונע את הצורך באכילת מאכלים אחרים עתירי קלוריות.

משתלות גבעת ברנר מקיימות מפגש בנושא; “הודיה – קקטוס המועיל להרזיה”, ביום שישי 17 באוגוסט בשעה 10 בבוקר. במפגש ירצה ד”ר רפאל אהרון שיספר על תכונותיו המיוחדות של קקטוס ההודיה ועל התנאים המתאימים לגידולו.

המפגש נערך בשיתוף עם קיבוץ יוטבתה, העוסק בגידול הקקטוס הייחודי קקטוס הודיה ופתוח לציבור ללא תשלום.

מומלץ להירשם מראש, מאחר ומספר המקומות מוגבל, בטלפון; 08-9443952. מידע על מפגשים נוספים והמלצות בנושאי גינון באתר: www.Gardens.co.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן