תזונה | דיאטה

סקר חדש מגלה: רבע מהישראלים – בדיאטה כל השנה

0
0

הסקר נערך ביוזמת חברת טבע, משווקת “רדוקטיל”, תרופה להפחתת משקל המעלה את תחושת השובע ומגבירה את קצב הפעילות המטבולית. המטרה; להשיל קילוגרמים מיותרים רק לקראת אירוע מיוחד, אך גם הורדה של 3-5 ק”ג תספק את רוב עושי הדיאטה
סקר חדש מגלה: רבע מהישראלים – בדיאטה כל השנה
סקר חדש מגלה: רבע מהישראלים – בדיאטה כל השנה

“לא תודה, אני בדיאטה”. את המשפט הזה תשמעו מכל ישראלי רביעי, בכל יום בשנה. כך עולה מסקר שנערך בימים אלה, ולפיו כרבע מהישראלים (24.5%) מעידים על עצמם כי הם נמצאים בדיאטה תמידית, במשך כל השנה. 11% נוספים מהישראלים נכנסים למשטר דיאטה רק לקראת הקיץ ועוד 5% מנסים להשיל קילוגרמים מיותרים רק לקראת אירוע מיוחד. הורדה של 3-5 ק”ג תספק את רוב עושי הדיאטה.

מצד שני, קרוב למחצית מהישראלים – 48%, מצהירים כי הם מרוצים ממשקלם. ומה הדבר הראשון שיעשו הישראלים אחרי הצלחת הדיאטה? העשירים יקנו בגדים, התפרנים יזללו עוגות וממתקים והצעירים ייצאו להשתזף בבגד ים

הסקר נערך ביוזמת חברת טבע, משווקת “רדוקטיל”, תרופה להפחתת משקל המעלה את תחושת השובע ומגבירה את קצב הפעילות המטבולית. הוא בוצע באמצעות מכון המחקר
Market Watch (מרקט ווטש), בקרב 500 גברים ונשים, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישובים היהודיים בישראל.

עוד עולה מן הסקר:

■ מבין המצויים בדיאטה מתמדת, הרוב הגדול הוא נשים: 30.5% לעומת 18% בלבד מהגברים. לעומת זאת, כאשר מדובר ב”דיאטת קיץ”, יש דווקא רוב מסויים לגברים: 11.5% לעומת 10.5% מהנשים.

■ 5% נוספים מהישראלים פוצחים בדיאטה רק לקראת אירוע מיוחד כגון חתונה, בר מצווה וכדומה (7.5% מהנשים וכ-2% מהגברים), ועוד כ-3% מנסים להיאבק בקילוגרמים העודפים רק אחרי החגים (כ-4% מהנשים וכ-2% מהגברים).

■ כשבוחנים את הרגלי הדיאטה של הישראלי על פי הגיל, עולה כי השיעור הגבוה ביותר של אלה הנמצאים בדיאטה כל השנה הוא בקרב בני 55-64 (37%).

■ ומי מנסה להשיל קילוגרמים מיותרים לקראת אירוע מיוחד? בעיקר בני 18-24 (10.5%) – אולי כי בגילאים אלה הם חתני השמחה?

■ אירוע מיוחד הוא סיבה טובה לדיאטה גם בקרב בני המגזר החרדי (23% – לעומת 4% בלבד בקרב חילונים),

■ בוא הקיץ מדרבן לדיאטה דווקא את המגדירים עצמם מסורתיים: 15% לעומת 10.5% מהחילונים, 6.5% מהדתיים וכ-2% מהחרדים.

<!–IsraelIndiet.htm–>אבל לא כולם היו חוגגים את הצלחת הדיאטה בחנויות הבגדים. הדבר הראשון שיעשו 8.5% מהישראלים, נשים וגברים כאחד, בגזרה החדשה, יהיה הליכה לים או לבריכה בבגד ים. רובם באופן לא מפתיע – צעירים בני 18-24 (12%) וחילונים (10.5%).

עוד כ-7% מהישראלים יחגגו את הירידה במשקל ב… זלילת עוגות וממתקים בלי חשבון. זוהי הפנטזיה המתוקה בעיקר בקרב בני 65 ומעלה: 11.5% (לעומת כ-5% בלבד בקרב בני 18 עד 35)-וגם בקרב חרדים: 16.5% לעומת 8% מהמסורתיים, 6% מהחילונים ו-0% מהדתיים.

כאשר בוחנים מה יעשה הישראלי אחרי הדיאטה על פי רמת ההכנסה, מתברר, כי רוב אלה שימהרו לקנות בגדים חדשים הם מקרב בעלי ההכנסה הגבוהה בהרבה מן הממוצע: 40.5% לעומת 24% בלבד מבין אלה שהכנסתם נמוכה בהרבה מהממוצע.

ואילו אצל אלה האחרונים קיים השיעור הגבוה ביותר של מי שיחגגו את הצלחת הדיאטה באכילת עוגות וממתקים בלי חשבון: 11% לעומת 3% מקרב בעלי ההכנסה הגבוהה מן הממוצע.

3.5% מהישראלים, הצהירו, כי הדבר הראשון שיעשו אם יצליחו לרדת במשקל יהיה ליהנות מיחסים אינטימיים מבלי להתבייש. זהו בעיקר חלומם של הגברים (6% מהם) והם חולקים אותו רק עם 0.8% מהנשים!

אודות רדוקטיל

רדוקטיל – מעלה את תחושת השובע ומגבירה את קצב שריפת הקלוריות

רדוקטיל (סיבוטרמין), הינה תרופת מרשם לטיפול בהשמנת יתר, המעלה את תחושת השובע ומגבירה את קצב שריפת הקלוריות.

רדוקטיל, הוכחה מחקרית כבעלת השפעה חיובית על הפחתת משקל, שיפור מאזן הסוכרים בדם, הפחתת כולסטרול, ושיפור בלחץ הדם.

רדוקטיל, משווקת בעולם למעלה מ-10 שנים ורשומה ב-80 מדינות.

עד היום טופלו בה למעלה מ-15 מיליון מטופלים. בישראל התרופה כלולה בסל וניתנת במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן