אופנה

קיסריה: “בּיקָלֶ” מגיעה למכירה חד פעמית של קולקציית קיץ 2007

0
0

בין התאריכים 15-16.06.07 מגיעה ביקל למכירה חד פעמית בקיסריה ותציג את קולקציית קיץ 2007 ■ “בּיקָלֶ” מקפידים לייצר את הבגדים על טהרת החומרים הטבעיים ( מבדי פשתן, כותנה, וויסקוזה ומשי טבעיים) .
קיסריה:
קיסריה: “בּיקָלֶ” מגיעה למכירה חד פעמית של קולקציית קיץ 2007

בסוף השבוע של ה-15-16 ליוני, מגיעה “בּיקָלֶ” לקיסריה עם קולקציית הקיץ המציעה שלל פריטי לבוש מבדים טבעיים בגזרות נוחות ואווריריות. התפיסה העיצובית של ביקל מכתיבה את הצורך שהבגד יאפשר כמה שיותר חופש תנועה, כאשר הבדים הטבעיים מאפשרים לגוף לנשום ולזרום באיזון נכון.

בעידן התעשייה המודרנית המעדיפה לזייף את המראה הטבעי של עבודת היד מאשר להשקיע את הנדרש כדי לקבל בד איכותי ועמיד, הבדים של “בּיקָלֶ” הם יוצאי דופן.

קולקציית הקיץ של “בּיקָלֶ” מתאפיינת בקווים זורמים ופשוטים לצד גזרות קלאסיות שיודעות להחמיא לגוף הנשי מבלי “לחנוק” אותו או לחשוף את צדדיו הפחות מחמיאים, וזאת בזכות גימורים ותפרים אלגנטיים המעניקים לבגד מראה מחויט ואלגנטי.

עיקר הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעי יסוד כמו שחור, לבן, אפור, אדום וחום לצד בדים בעלי הדפסים צבעוניים.

לקולקציית הקיץ החדשה של “בּיקָלֶ” התווספו השנה שלוש קטגוריות חדשות;

1. קולקציית פשתן אירי (100% פשתן) בשלושה צבעים, הכוללת מכנסיים, שמלת מעטפת חולצה וטוניקה ללא שרוולים וטוניקה בעלת שרוול 3/4 וכו’.

2. קולקציית משי צבעונית ומרהיבה מבדי משי קרפ, משי סטן ומשי באריגה ידנית הכוללת קומבינזונים, שמלות מעטפת וכו’.

3. קולקציית סריגים מוויסקוזה בלבן, שחור ואפור הכוללת גופיות, חולצות T, חולצות מעטפת ועוד.

“בּיקָלֶ” מקפידים לייצר את הבגדים על טהרת החומרים הטבעיים ( מבדי פשתן, כותנה, וויסקוזה ומשי טבעיים) אשר נארגים במיוחד עבור עבורם מחוטים הנטווים בטוויה ידנית ונתפרים כולם בעבודת יד.

בִּיקָלֶ הבגדים נוצרים מתוך כבוד לגוף הנשי וצרכיו השונים

הבגדים של בִּיקָלֶ נועדו לאנשים החיים אורח חיים דינאמי ומודע, אנשים שרוצים גם בבית, גם בעבודה, גם בחופשה וגם ביציאה לבילוי להרגיש טוב עם גופם, לנוע בנוחות ולהראות טוב. תפיסה זו מכתיבה את הצורך שהבגד יהיה עשוי מחומרים טבעיים ויהיה מעוצב כך שיאפשר לגוף לנוע, לנשום ולזרום באיזון נכון.

הקולקציות מדי שנה כוללות פריטים העשויים 100% כותנה וגם משי, ויסקוזה ופשתן, כולם ארוגים באריגה ידנית. כשחומרים אלה באים במגע עם הגוף והחושים מתקבלת תחושה ברורה של נוחות ואינטימיות בין הגוף לבגד.

בבִּיקָלֶ הבגדים נוצרים מתוך כבוד לגוף הנשי וצרכיו השונים ומתוך ראיה של נינוחות ופשטות, מבלי לאבד את קפדנות העיצוב והתפירה. הבחירה האסתטית לא נעשית רק מתוך השאלה “מה יפה?” אלא מתוך בדיקה של “מה נכון?”: נכון לתנועה, לעור, לאקלים, לסביבה ולהרגשה. כשכל אלה נכונים המושג “יפה” מקבל משמעות רחבה ומורכבת יותר.

__________

ביקל בקיסריה: שכונה 6, רח’ הדר 63 (מול מוזיאון ראלי). יום שישי, 15.06.07 – 10.00-18.00. יום שבת, 16.06.07 – 10.00-19.00. טלפון לבירורים: 09-9516567.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן