מסעודה מרכלת

נינט ויהודה לוי; מכחישים החתונה בשלב זה

0
0

לא מתמסדים עדיין; למרות השמועות אודות חתונת השנה של נינט טייב ויהודה לוי, הסלבריטאים הנחשבים, בני הזוג הלוהט ביותר היום בביצה התל אביבית, אומר כרגע לא למוסד הנישואין.
נינט ויהודה לוי; מכחישים החתונה בשלב זה
נינט ויהודה לוי; מכחישים החתונה בשלב זה

כבר נפוצו שמועות רבות בדבר חתונתם של יהודה לוי ונינט טייב. על פי השמועה, היו אמורים בני הזוג להינשא כבר בתחילת נובמבר הקרוב וכבר הספיקו לסגור אולם פלוס צלם וכל השאר. רק פרט קטן אחד לא היה סגור… החתן והכלה לא היו מודעים לעניין.

יש לציין שמאז נפוצה השמועה לא התקבלו תגובות משני “בעלי השמחה”, מה שתרם לפריחת חרושת השמועות סביב העניין.

בווידאו צ’אט שנערך ב-msn נינט טייב הכחישה בתוקף את השמועות על החתונה עם יהודה לוי: “זה נהדר שמודיעים לי על החתונה שלי דרך העיתון”.

אבל אצל יהודה ונינט לך תדע… כזכור, לפני כחצי שנה כשכל עניין הרומן התפרסם ברבים, טרחו השניים להכחיש נמרצות את היחסים בינהם אך עד מהרה הפכה השערורייה לרומן לוהט.

האם גם הפעם הם מפזרים ענני הכחשות?

אז אולי חתונה לא מתוכננת בקרוב אבל נינט, בהחלט לא חוסכת במחמאות כשזה מגיע ליהודה. כשנשאלה ע”י גולשי msn, אם יהודה עוזר לנקות את הבית השיבה בחיוך רחב: “יהודה, הוא גבר שאין לתאר, כשהוא עושה כלים הוא כמו ילד שמסיים להכין שיעורים ומחכה שאמא תגיד לו “כל הכבוד מאמי!”.

גם יהודה, כבר התוודה מזמן, כשהוא איתה: “אני רואה משפחה. רק כשהכרתי אותה לעומק, הבנתי עד כמה היא מקסימה, מהממת ויש לה נשמה ענקית”.

על כך מדווח msn במדור סלבס.

צילום: קובי בכר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן