אופנה

הרגליים של המדינה – לא רק לבעלות רגליים מושלמות

0
0

חשיפת הבטן וחלק נכבד מהישבן, הייתה אלמנט אופנתי ולו רק בשל גזרות מותן נמוכות ללא גבול. תודה לאל זה כבר מאחורינו. האזור שמקבל את כל תשומת הלב ההופך להיות… הרגליים. צרות, ארוכות, מחוטבות, עם סקיני, עם מיני, גרביונים או טייץ צמוד ומדוד ובעיקר… בלי.
הרגליים של המדינה - לא רק לבעלות רגליים מושלמות
אורלי שי על הרגליים של המדינה – לא רק לבעלות רגליים מושלמות

טרנד* נערות הפין-אפ* לא משאיר מקום גם לא למכנסונים. קורבנות האופנה המסורתיות יטיילו ברחבי העיר במיני תחתונים. אם עד היום ראו לך את “הפופיק” מלמעלה עכשיו את חושפת אותו… מלמטה. לנשים בעלות רגלים מושלמות זו חגיגה של ממש. לא כמו במקרה הבטן החשופה, הפעם גם לבעלות רגליים לא מושלמות יש מזור.

■ איזה מין רגליים… מילון מונחים:

אם לא מצאת עצמך במילון המונחים הבא רצוי שלא תאמצי לך צללית רגליים, רק כדי להתאים לכתבה. נסי להיות כמה שיותר אובייקטיבית ואם קשה לך חברה (לא טובה) תעזור לך ולא תחסוך ממך את האמת.

• המושלמות: רגליים שביחס למידות הגוף הן ארוכות, אך בעיקר רזות באזור הקרסול ובעלות בשר ונשיות באזור הירכיים. הן בעלות מירקם עור חלק, בלי ורידים צלוליטיס* ומצד שני לא רזות מדי.

• עמודי שלמה: כשיש לך יופי של ירכיים, עד הברכיים הרגליים מושלמות ברוחבן אבל מכאן עד למטה אין שום שינוי ברוחב. את יודעת שיש לך שני עמודי שלמה כרגליים.

• ירכיים מלאים קרסוליים צרים: כשיש פער גדול מאד ברוחב הירכיים העליונים עד הברכיים, לעומת השוק והקרסול. וכשהירכיים משופעות צלוליטיס* ורופסות – כן, כן, זה זה!

• טוסיק גדול על רגליים מושלמות: למי שאין פגם ברגליים אבל מחובר להן למעלה אגן רחב להפליא, וההבדלים בין הטוסיק לרגליים גדולים מאד נכנסת בהגדרה הזו.

■ אז איך לתקן?

• המושלמות: לעמוד רחוק מאיתנו ולהתנצל שאת נושמת בכלל. תחגגי על סקיני*, מיני, טייץ, גרביונים צבעוניים בהדפסים גדולים ופסיכודאלים. אה כן… ואל תצאי מהבית שלא נראה אותך.

ג’יניס סקיני – רשת KOOI

• עמודי שלמה: לבחור מכנסונים קצרים בגזרת A*. מכנסיים ארוכים בגזרה ישרה* עד מתרחבת (תרגיעי לא גזרת פדלפון*) שמכסה את רוחב השוק. וסקיני? אם כבר, לשלב במגפי בוקרים בעלות צוואר רחב כאילו הרוחב שייך למגפיים ולך בפנים יש רגל צרה להפליא.

• ירכיים מלאים קרסוליים צרים: ראשית רכזי את אימוני הכושר לאזור הירכיים, כולל מתיחות. זה יאריך את השריר ויפורר את השומנים שנתפסים בין שכבת העור והבשר, אבל אם באופנה עסקינן הימנעי באופן גורף מסקיני, טייץ צמוד, טוניקה קטנה וכו’.

הדגשת רגליים צרות עשויה תרחיב יותר את מראה האגן. אמצי מכנסיים בגזרת רגל ישרה או נפתחת בגזרת A.

• טוסיק גדול על רגליים מושלמות: מכנסונים, חצאיות, שמלות, או טוניקות בגזרת A באורך מיני (עד מעל הברכיים) על סקיני או טייץ, שלבי חצאית, טוניקה, עליונית בגזרה ישרה.

■ גברים ורגליים

המכנסונים, הסקיני וחשיפת הרגליים לא פוסחים גם על הגברים שבינינו, נכון מכנסיים קצרצרים לגבר זה נראה היום הזוי ואפילו אוונגרד*, אבל בואו ניפגש בקיץ הבא, עד אז זה יהפוך לאופנה מן המניין.

אם אתה מחליט לאמץ את המראה יש לי בקשה קטנה, קוראים לזה לייזר… המטרה היא לא חלילה להסיר את שיער הרגליים כליל, אלא לדלל מעט את סמיכותן ועוביין של השערות בעיקר אם הן שחורות ועבות.

כאחת שעברה טיפולי לייזר בכל מקום אפשרי – טיפולי לייזר מתחילים בחורף, לפני שחושפים את הרגליים לשמש. כשהעור בתהליך של הסרת שיער בלייזר הוא רגיש מאד לקרינה מהשמש ואתם תמצאו את עצמכם עם כתמי כוויה בולטים.

■ רגלי פלסטיק מהממות – טיפ המאה

אם גזרת הרגל שלכן טובה אבל המרקם לא משהו ואתן בעלות עור עם צלוליטיס, ורידים או דליות, או עור לא שזוף, גם אתן יכולות ליהנות מגזרות מכנסונים או מיני.

• הפתרון הוא שימוש נכון בגרביונים. אטומים, שקופים, זה על זה, צבעוניים או בצבע עור, גרביונים עד מתחת לברך, גזוזי קרסוליים שאת יכולה לקפל לפי האורך הרצוי ושלמים העוטפים גם את כף הרגל, הכול הולך היום. הגרביונים יכולים לשמש בסיס מצוין להעלמת ורידים, להוספת צבע למערכת הלבוש, החלקת מרקם העור והכי חשוב הם סופר אופנתיים אף אחד לא יחשוד שאת מתקנת פגמים.

• טובים השניים: אם את רוצה ללבוש חצאית או מכנסיים קצרים ולא יכולה לחשוף את רגלייך, כי את בדיוק בשלב הביניים לפני הסרת השיער בשעווה. שלבי גרביונים על גרביונים דקים ולא מבריקים בצבע עורך.

זה יצר לך את היקף הרגליים והישבן באופן משמעותי, אם תבחרי בבסיס בצבע גוף ועליו גרביונים בגוון שונה הרגליים יחליקו כרגלי בובת ברבי מפלסטיק. שווה ניסיון.

• חשוב לשים לב: עמדי מול המראה באור מלא ובדקי שלא רואים את השיער המיותר ושהשילוב החליק את הצלוליטיס טוב מספיק.

גם אתן יכולות ליהנות מגזרות מכנסונים או מיני רשת KOOI

• רגליים לבנות מדי? גרביוני קיץ שקופים בגוון מט יעשו את העבודה. חשוב מאד שהגרביונים לא יבריקו בשמש שיראו כמה שיותר טבעיים. בקשו מהמוכרת גם גרביונים בגוון או שניים כהה יותר מצבע העור שלכן אם תגזימו בכהות זה מיד יחשוף את התרמית.

• טיפוח: השקיעו יותר בטיפוח, הקפידו קצת יותר הקיץ ללחלח את עור הרגליים. השתמשו במסיכות או פילינג לפחות פעם בשבוע. אחרי כשבוע תראו הבדל משמעותי בגוון העור וגמישותו.

אם אין לכם זמן להתמרחויות ארוכות, מעט שמן בסיום האמבטיה מתחת למים זורמים וכל הגוף משומן בשניות ובלי מאמץ. יש היום אין ספור תכשירים ל”עצלניות” לצמצום הצלוליט ומיצוק מרקם העור.

למען האמת לא ניסיתי ואשמח לקבל את חוות דעתכן. דבר אחד בטוח השימוש בו בהחלט משנה את מראה מרקם העור. ולו רק בגלל הלחות והעיסוי היומי.

לסיכום קיץ וחורף 2007 בהחלט פינו מקום של כבוד לרגליים ארוכות וחטובות. זה הזמן של כל בעלות ובעלי הרגליים המושלמות להפגין נוכחות אחרי שנים שבטן חשופה הייתה מקור גאווה די בעייתי לרובינו.

■ מילון מונחים:

טרנד: הדבר האופנתי הבא, כל עונה מתאפיינת במגמה מובילה המשופעת מאופנה העולמית.

פין-אפ (pin-up): בשנות ה-50 היה קו אופנתי שהושפע מנערות הפין-אפ. אלו היו הנשים שצולמו ללוחות השנה,לפרסומות וכו,כשהן לבושות במכנסונים קצרצרים ובבגדים חושפניים, בצורה שנועדה לגרות את הגברים ומכאן, כמובן, מגיע השם.

סקיני ג”ינס: גזרת מכנסיים צרה וצמודה מאוד, כמעט כמו טייטס, שנמכרת העונה בכל חנויות האופנה ומתאימות ליחידות סגולה בלבד שאורך רגליהן כאורך הגלות.

צלוליטיס: הצטברות תאי שומן מתחת לעור. נוזלים וחומרי פסולת רעילים חודרים אל בין תאי העור. בעקבות זה העור מקבל מרקם שנקרא עור “קליפת התפוז”, מפני ש

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן