משקאות

לראשונה בישראל סמינר וויסקי מקצועי במלון הסקוטי, טבריה

0
0

האם רובנו ירגישו בהבדל שבין וויסקי בן 12 שנה מחברה מסוימת לוויסקי מאותה חברה בן 18 שנה? ואם כן מהם אותם הבדלים וממה הם נובעים? הסימנר יהיה כחלק מפסטיבל סקוטלנד, המלון הסקוטי, טבריה, 16 במאי 2007 בשיתוף עמותת הוויסקי הישראלית וחברת ibbl-sprrit U.D.V
לראשונה בישראל סמינר וויסקי מקצועי במלון הסקוטי, טבריה
לראשונה בישראל סמינר וויסקי מקצועי במלון הסקוטי, טבריה

לראשונה בישראל יתקיים סמינר וויסקי מקיף ומקצועי במלון הסקוטי בטבריה, כחלק מאירועי פסטיבל סקוטלנד שיתקיים חמישה ימים 15-19 במאי. סמינר הוויסקי יתקיים ב-16 במאי, בשיתוף עמותת הוויסקי הישראלית וחברת ibbl-sprrit U.D.V, ובנוי משתי הרצאות וסדנאות אשר ביניהן יוכלו המשתתפים ליהנות מארוחת צהריים גורמה של המלון.

תכנית הסמינר:

מסע בסקוטלנד – עולם המאלטים הסקוטיים, עולם מורכב בעל מגוון עצום של טעמים וריחות. מגוון זה הוא ללא ספק אחת הסיבות העיקריות שהפכו את המאלט לאחד המשקאות האלכוהוליים המוערכים בעולם. מסע ברחבי סקוטלנד, בין האזורים השונים בהם מיוצרים המאלטים, הוא מסע מרתק בין נופים מדהימים, ריחות וטעמים כמעט אין סופיים. נופים מדהימים אלו של ארץ הוויסקי משקפים בצורה הטובה ביותר את עולם המאלטים – עולם מסעיר, מורכב ועוצר נשימה, יעבור דרך שש מזקקות מאלט.

זו הזדמנות נדירה לטעום שישה מאלטים קלאסיים בעלי אופי שונה זה מזה המייצגים את כל האזורים השונים בהם מיוצר וויסקי בסקוטלנד, תוך הבנה מהם ההבדלים בין כל אותם אזורים, ממה נובעים אותם הבדלים ומה מאפיין כל אזור ואזור.

טעימה מודרכת של מספר סוגי וויסקי

הרצאה וסדנה – החוש השישי; חושי הטעם והריח הינם חושים מורכבים ביותר בהם הנסתר על הגלוי. בסדנה זו, יבדקו החושים לעומקם. האם רובנו ירגישו בהבדל שבין וויסקי בן 12 שנה מחברה מסוימת לוויסקי מאותה חברה בן 18 שנה? ואם כן מהם אותם הבדלים וממה הם נובעים?

בסדנא זו, תנסו לחקור ולהבין לעומק את חוש הטעם והריח שלנו וזאת בשילוב עם טעימה מודרכת של מספר סוגי וויסקי.

בטעימות יזוהו ויבודדו טעמים וריחות רבים המסתתרים במשקה. כמו כן, יתקיים עיסוק בנושא עיצוב וסוג הכוסות והשפעתן על חווית הטעימה.

עם סיום הסמינר מוזמנים המשתתפים להישאר במלון וליהנות מהפעילויות השונות שהמלון מקיים לרגל פסטיבל סקוטלנד.

מחיר השתתפות בסמינר: 100 ₪ לאדם. לפרטים והרשמה; המלון הסקוטי בטבריה, טלפון: 04-6710710, אתר: www.scotshotels.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן