חתומים בלב ישראל

סמל ראשון צחי קריפס

0
0

סמל ראשון צחי קריפס מקיבוץ המעפיל, היה פופולארי מאוד בקרב חבריו; “כל הבנות תמיד היו מאוהבות בו…”. הוא היה אדם חזק ששידר את זה. הוא היה מאוד מצחיק וחקיין מוצלח. מי יצחיק עכשיו?
סמל ראשון צחי קריפס
קיבוץ המעפיל; סיפורו של נופל סמל ראשון צחי קריפס

צחי למד בבית הספר ’מעיין’ בעמק חפר, ונחשב לתלמיד מצטיין. צחי התגייס בנובמבר 2004 לפלס”ר נח”ל. הוא שימש כחובש קרבי. בקורס זכה לתואר חייל למופת ונבחר על ידי חברי הצוות שלו כחייל המצטיין. בני משפחתו, סבתו והוא קיוו שלאחר הצבא ייחל בלימודי רפואה.

חברו הטוב אלירן מספר שהוא היה פופולארי מאוד בקרב חבריו, סיפר עם היוודע האסון, כי; “כל הבנות תמיד היו מאוהבות בו…”.

רומי אחותו הגדולה של צחי סיפרה אז ביום הבשורה הקשה, לתקשורת; “תמיד אמרתי שאם אני אמצא מישהו בדיוק כמוהו אני אתחתן איתו. הוא היה בחור מושלם. חתיך, חכם ומצחיק. הבנאדם, הכי טוב שהכרתי. תמיד כששאלו אותי מה שלום אחי אמרתי – איזה גבר, איזה תותח הוא”, סיפרה רומי.

אחותו שרי, סיפרה, אז, כי ביום רביעי, עוד הספיק אחיה להתקשר הביתה ולספר, כי הוא נמצא במנוחה ובדיוק, שמעון פרס, הגיע לבקר אותם. “הוא היה אדם חזק ששידר את זה. הוא היה מאוד מצחיק וחקיין מוצלח. סבתא תמיד “בנתה” על זה שהוא יהיה רופא ובצבא הוא שירת גם כחובש”.

צחי, הי”ד, נפל ב- 12.8.2006, בן 20, היה בנופלו הותיר אחריו זוג הורים, ג’יי ורות ושתי אחיות גדולות; רומי ושרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן