משקאות

עם ישראל ישתה בליל הסדר ובחג הפסח כ-7.5 מליון בקבוקי יין – 90% מהם מתוצרת כחול-לבן

0
0

מבדיקת התאחדות התעשיינים מתברר, עם ישראל ישתה בליל הסדר כ-7.5 מליון בקבוקי יין – כ-90% מהם מתוצרת כחול-לבן; מכירות היין לקראת החג יסתכמו השנה בכ-160 מליוני שקל, גידול של 5% – 10% לעומת פסח קודם;
עם ישראל ישתה בליל הסדר ובחג הפסח כ-7.5 מליון בקבוקי יין - 90% מהם מתוצרת כחול-לבן
עם ישראל ישתה בליל הסדר ובחג הפסח כ-7.5 מליון בקבוקי יין – 90% מהם מתוצרת כחול-לבן

עם ישראל ישתה בליל הסדר ובחג הפסח כ-7.5 מליון בקבוקי יין – 90% מהם מתוצרת כחול-לבן. כך עולה מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב יצרני היינות. מכירות היין לקראת הפסח יסתכמו השנה בכ-160 מליוני שקלים, מהווה גידול של 5% – 10% לעומת פסח אשתקד.

היצרנים, מדווחים, כי מחירו של בקבוק נע בממוצע בין 16 שקל ל-95 שקלים.

מהבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים, עוד עולה, כי יצרני היינות השקיעו בשנה האחרונה כ-54 מליוני שקלים בציוד, בטכנולוגיות ובפיתוח יינות חדשים. מדובר בגידול של 5%- 10% בהשקעות לעומת שנה, קודם לכן.

כן, מדווחים, היצרנים, כי בפסח השנה נראה, כי הצרכן הישראלי מתחיל לרכוש יינות יוקרתיים באיכות גבוהה יותר. בחג זה גם בולטת התופעה של הגדלת רכישות של יינות מתוצרת כחול-לבן לעומת יבוא.

ממכון היצוא, נמסר, כי יצוא היין לפסח גדל השנה בכ-14% לעומת אשתקד והסתכם בכ-7.75 מליוני דולרים. יצואני היין, שלחו השנה כ-22 אלף בקבוקי יין לתרמילאים ומטיילים ישראלים השוהים בתאילנד, הודו, נפאל ועוד.

בין הכוכבים השנה נמנים; לימיטד אדישן 2003, סידרת יאנג סליקטד אדום ולבן, הסדרה האזורית, סידרת פרייבט קולקשין, קברנה סוביניון 2003, גולן קברנה סוביניון יין אדום יבש, גולן מוסקטו יין קינוח, סדרת טבע, סדרת, יוגב כריזמה קברנה סוביניון, כריזמה מרלו, כריזמה סובניון בלאן ועוד.

בין היצרנים המובילים; אגודת הכורמים (כרמל מזרחי), יקבי רמת הגולן, יקבי בנימינה, טפרברג 1870, יקבי ארזה, יקבי ברקן ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן