טיול נעים

מפוני גוש קטיף לשעבר מזמינים את עם ישראל בחול המועד לביתם החדש

0
0

אנשי עצמונה ונצרים יערכו בחול המועד (בימים רביעי וחמישי של חול המועד פסח (4-5 באפריל) סיורים לאתרי ההקמה של ישובי ה”חלוציות” ■ כל הסיורים ללא תשלום והם ימשכו כ-90 דקות (כל אחד).
מפוני גוש קטיף לשעבר מזמינים את עם ישראל בחול המועד לביתם החדש
מפוני גוש קטיף לשעבר מזמינים את עם ישראל בחול המועד לביתם החדש

מיום היציאה מרצועת עזה מופיעים בכלי התקשורת סיפורים רבים על מפוני גוש קטיף המתקשים בהשתלבות במעגל העבודה ובמקומות המגורים החדשים. בחול המועד פסח תהיה הזדמנות לראות צד אחר של המטבע. תושבי עצמונה ונצרים, המתגוררים באופן זמני ביתד ויבול בחבל שלום, מזמינים את הציבור הרחב לסדרת סיורים לביתם החדש בישובי ה”חלוציות” הנמצאים בשלבי הקמה במועצה האזורית אשכול בנגב המערבי.

זמן קצר לאחר ההתנתקות, למרות השבר העמוק שהם עברו, החליטו אנשי נצרים ועצמונה לשמור על המבנה הקהילתי המלוכד ולעבור כקבוצה אחת לישובים חדשים. הם נענו להזמנת אורי נעמתי ראש המועצה האזורית אשכול, להקים מהיסוד את ישובי חלוצית באזור “בתול” מבחינה התיישבותית. חלק מהם כבר חזרו לעבודה חקלאית שבה הצטיינו והחלו בקטיף של ירקות ליצוא ובנטיעת מטעי פרי.

בימים רביעי וחמישי של חול המועד פסח (4-5 באפריל) יערכו אנשי עצמונה ונצרים סיורים ללא תשלום אל אתרי ההקמה של ישובי ה”חלוצית” ויספרו על החזון להקמת ישובים שישלבו עבודה חקלאית, חינוך ברמה גבוהה וחיי תרבות וקהילה ועל הביצוע בפועל. הישובים החדשים יקלטו תושבים מאזורים אחרים בארץ.

הסיורים הם הזדמנות למי שרוצים לשלב בין טיול פסח מהנה עם כל המשפחה ואפשרות לבחינה של מקום וסגנון מגורים חדש על יד הצטרפות לישובים החדשים. לצד מסלול הסיור לישובי חלוצית יערכו סיורים נוספים למשולש הגבולות ישראל – מצריים – רשות פלשתינאית, מושבי חבל שלום ומפגש עם תלמידים במכינה הקדם צבאית עצמונה.

הסיורים יצאו בימים רביעי וחמישי (4-5 באפריל) בשעות 10:00, 12:00 ו-14:00 מהמרכז הקהילתי של חבל שלום (“הדיונה”). כל הסיורים ללא תשלום והם ימשכו כ-90 דקות (כל אחד).

מומלץ לתאם ולהירשם מראש באגודת חבל שלום, בטלפונים: 08-9961782/3.

לאורך כל יום רביעי, בשעות 10:00-16:00 יערך ב”דיונה” הפנינג לכל המשפחה עם הפעלות לילדים, מתנפחים, דוכנים של אמנים ומכירה של מוצרי מזון מהאזור. הכניסה ללא תשלום, אך ההשתתפות בפעילויות בתשלום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן