מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’

נתניה: טרגדיה תינוק מת לאחר שנפל לדלי מים מהולים באקונומיקה

0
0

כל הניסיונות פעולות החייאה טיפול נמרץ של מד”א-שרון, עלו בתוהו ע”י צוות צוות רופאי של בית החולים “לניאדו” נאלץ לקבוע את מותו עם הגיעו לחדר המיון.
נתניה: טרגדיה תינוק מת לאחר שנפל לדלי מים מהולים באקונומיקה
נתניה: טרגדיה תינוק מת לאחר שנפל לדלי מים מהולים באקונומיקה

טרגדיה בעיר נתניה: מבצעי הניקיון בבתים רבים בישראל לקראת חג הפסח ולמרות כל האזהרות בתקשורת גבו הערב קורבן פעוט בן 8 חודשים שנפל לדלי מים מהולים באקונומיקה, מת כעבור זמן קצר, בביתו.

שכנים סיפרו, כי הפעוט נפל לתוך הדלי כשפניו כפלי מטה. אך רק כעבור זמן רב האב הבחין בראשו של בנו בדלי. הוא הוציא אותו חסר הכרה והזעיק עזרה. שכנים נסעו עם התינוק לבית חולים לניאדו הנמא בסמוך לשכונה בה הם גרים.

צוות טיפול נמרץ של מד”א-שרון, הוזעק לשכונה החרדית קריית צאנז ועם הגיעו למקום החבירה עם הרכב שהוביל הפעוט ביצע בפעוט מספר פעולות החייאה וכעבור זמן קצר פינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר נתניה.

זכי הלר, מנהל המוקד הארצי של מד”א, אמר, כי צוות טיפול נמרץ ביצע חבירה עם הרכב בו שהו בני המשפחה ביחד עם הפעוט. כאשר הצוות הרפואי קיבל את הפעוט לידיו כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק, ללא נשימה ועם סימני כוויה.

צוות רופאי בית החולים לניאדו בעיר קבע את מותו עם הגיעו לחדר המיון.

במד”א שבים ומזהירים, כי עם חג הפסח עלולות להתרחש תאונות בבית וכי יש להרחיק ילדים מחומרי ניקוי וחומרים מסוכנים אחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן