צל"ש מעורבות בקהילה

קניון לב חדרה מציג מדבקות המאפשרות כניסה חופשית לעיוור הנעזר בכלב נחייה

0
0

במדבקות הסבר מיוחד, לעיוור הנעזר בכלב נחייה ■ אגודת העיוורים; “רשת קניוני “ריט” הינה הראשונה שנענתה לבקשה, הרימה את הכפפה ונרתמה לפניית האגודה להעלאת המודעות ולהקלה על ציבור העיוורים הנעזרים בכלבי נחייה בישראל”.
קניון לב חדרה מציג מדבקות המאפשרות כניסה חופשית לעיוור הנעזר בכלב נחייה
קניון לב חדרה מציג מדבקות המאפשרות כניסה חופשית לעיוור הנעזר בכלב נחייה

קניון “לב חדרה”, מרשת קניוני “ריט”, נרתם למען קהילת העיוורים הנעזרים בכלבי נחייה. בשיתוף פעולה יוצא דופן עם אגודת העיוורים, הודבקה מדבקה בכניסה לכל אחד מקניוני הרשת, המאפשרת כניסתם של עיוורים עם כלבי נחייה.

לא אחת, נתקל עיוור המגיע לקניון בעיר חדרה עם כלב נחייה, באטימות אנשי האבטחה בכניסה, המעכבים אותו בגלל איסור הכנסת בעל חיים וגורמים לאי נעימות ולוויכוחים מיותרים.

כחלק מפעולות ההסברה של אגודת העיוורים, הוחלט ליצור מדבקה מיוחדת, בה יינתן הסבר מפורט על הצורך לאפשר לעיוור להיכנס עם כלב נחייה לקניון, למרות איסור הכנסת בעלי חיים ובכפוף לחוק איסור הפליית עיוור הנעזר בכלב נחייה.

המדבקה, תחסוך את אי הנעימות והציבור הרחב יקבל בהבנה את הצורך להכניס אדם המלווה בכלב נחייה לקניון.

לדברי חיים לוי, יו”ר האגודה; “אנו שמחים, כי רשת קניוני “ריט” הינה הראשונה שנענתה לבקשה, הרימה את הכפפה ונרתמה לפניית האגודה להעלאת המודעות ולהקלה על ציבור העיוורים הנעזרים בכלבי נחייה בישראל”.

אגודת העיוורים הנעזרים בכלבי נחייה, דואגת ומטפלת בעיוור. האגודה מתקיימת מתרומות ופועלת לשמירה מלאה על זכויותיהם, דואגת לקצבה ממשרד הרווחה, לביטוח רפואי לכלב, לנגישות מלאה לעיוור ולכלבו במקומות ציבוריים ולהעלאת מודעות הציבור לנושא.

“ריט-קניונים”, מחזיקה ומנהלת כ-14 קניונים מובילים בישראל, בפרישה ארצית, ביניהם: הקניון הגדול בפתח תקווה, קניון רחובות (בשיתוף עם אמות השקעות ואיילות השקעות), קניון הגרנד קניון בחיפה (בשיתוף עם חברת מ.ק.ח), קניון הצפון בנהריה, קניותר בנס ציונה, קניון אדומים במעלה אדומים, מרכז הקניות ביל”ו סנטר וקניון מלכת שבא, אשר נפתח לאחרונה באילת.

על מפעלו זה של “קניון לב חדרה” מוענק צל”ש פורטל כאן נעים – Kan-naim

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן