חג פּוּרִים

ירין שחף המאפר של המדינה: זהירות איפור פורים עלול להיות קטלני

0
0

גם אם החלטתם להשקיע בתחפושת קנויה או לאלתר משהו בהישג יד, מאיפור אי אפשר להימנע אך הוא מציע מסיכות על טהרת מייק-אפ לנשפי ריקודים, הצעות איפור גוף לנועזים ולסיום טיפים באיפור לילידים מחומרים שנמצאים בכל בית.
ירין שחף המאפר של המדינה: זהירות איפור פורים עלול להיות קטלני
ירין שחף המאפר של המדינה: זהירות איפור פורים עלול להיות קטלני

המאפר של המדינה ומנהל בית ספר לאיפור מקצועי ירין שחף, מזהיר רגע לפני חג הפורים משימוש לא נכון באיפור שלדבריו עלול לפגוע בבריאות העור ולעיתים אפילו עלול להיות קטלני, זאת ומאחר לקראת החג מוצף השוק בתכשירי איפור זולים תרתי משמע, המיוצרים בדרך- כלל, במזרח הרחוק.

שחף, ממליץ יש לקרוא היטב את התווית על המוצר לוודא אישור משרד הבריאות וכמובן תוקף. בעלי עור רגיש עלולים לסבול מגירויים או פצעונים שלעיתים קשה להיפטר מהם;

שחף, אומר, כי גם אם החלטתם להשקיע בתחפושת קנויה או לאלתר משהו בהישג יד, מאיפור אי אפשר להימנע אך הוא מציע מסיכות על טהרת מייק-אפ לנשפי ריקודים, הצעות איפור גוף לנועזים ולסיום טיפים באיפור לילידים מחומרים שנמצאים בכל בית.

זהירות

בכל הקשור לאיפור באזור העיניים יש לנהוג במשנה זהירות ולפני הכול למרוח בלחות ובמייק אפ בסיס.

השימוש בנצנצים בתפזורת מסוכן במגע עם גלגל העין. כדאי להשתמש בנצנצים על בסיס קרם או ג’ל, כך אין סיכוי ש”יגיע” לאזור לא רצוי.

עפרונות איפור שלא נמרחים בקלות עלולים לגרום לשפשוף ולשריטות בעור כתוצאה מניסיונות חוזרים לצייר בעזרתם ואף לעורר תגובה אלרגית. מומלץ לבצע “טסט” ולצבוע אזור קטן מאחורי האוזן ולבחון את תגובת העור.

שימו לב: בכל הקשור לצבעי התרסיס לשיער. אין לצבוע בעזרתם שום חלק בעור הגוף. כאשר צובעים שיער כדאי לשים קרטון או מגן כל שהוא מעל קו המצח כך ששום רסס או אדים לא יגיעו לאזור העיניים.

על מנת להסמיק לחיים של ליצן לדוגמא, יש להשתמש בסומק כהה, או בצבע גוף ולא בליפסטיק מכיוון שהוא נטמע בעור, קשה להסירו והוא עלול לגרום לתגובה אלרגית.

שימוש באיפור בעזרת פחם או גירים צבעוניים הוא מסוכן.

מסיכות נשף מצוירות לבוגרים

מאסתם בתחפושת המסורבלת? ההתערטלות והמסכה (המגבילה) כבר לא לעניין? (מה גם שלרקוד ו”להיתקע” איתה כל הערב היא האופציה הפחות מעודפת) או שפשוט הוזמנתם לאפר בדקה ה-90, הנה רעיון: ירין שחף מאפר ומנהל ביה”ס הגבוה למקצועות האיפור, מציע כמה אפשריות למסכות כולן על טהרת המייק-אפ.

כל שנדרש הוא, לפתוח את תיק האיפור לנסות, להעיז, ולהשתולל… כמה דוגמאות מיוחד לגולשי פורטל Kan-naim.co.il;

איפורי גוף:

ואם והנועזות היא חלק מכם, למה שלא תהפכו לגיבורי על מהסגנון ההוליוודי. לובשים בגד-ים, כל השאר מצויר בצבעי גוף על בסיס מים שמתייבשים 5 דקות אחרי מלאכת היצירה.

מגיעים למסיבה עטופי גלימה, ברגע השיא פושטים אותה והופכים למסמר הערב על בטוח.

קבלו כמה דוגמאות לאיפורי גוף

טיפים לאיפור ילדים: כאשר רוצים לעצב איפור סימטרי של פני חיה לדוגמא, מומלץ להכין מבעוד מועד שבלונה מטפט דביק.

גוזרים את הצורה הרצויה ובעזרת ספוג מטפיחים את המייק-אפ הצבעוני לאחר מספר דקות של יבוש ניתן לצייר בעזרת עפרונות איפור צבעוני את האף הפה וכו’ (ספרי ילדים בהם מצוירות חיות יער הינם מקור השראה נפלא).

כדי ליצור קרחת צבעונית ניתן לעטוף את השיער בניילון ניצמד ולרסס בצבעי שיער בדוגמת פסים צבעוניים מקודקוד הראש כלפי חוץ.

ליצירת אפקט של דם קרוש על הבגדים ניתן למרוח עליהם קטשופ ומייד לפזר פתיתי סוכר.

אם רוצים ליצור אפקט של ירייה או פיצוץ ניתן לשרוף או לקרוע את הבגד בקצותיו.

לאיפורי פנטזיה ללא נושא מוגדר ניתן להשתמש בפייטים צבעוניים, הניתנים להדבקה על הגוף בעזרת וזלין ולקשט בעפרונות עיניים צבעוניים.

ניתן גם להשתמש בצבעי גוף על בסיס מים ולעצב צורות גיאומטריות.

איפור: ירין שחף. כל הצילומים: אבי משולם © כל הזכויות שמורות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן