האיש שבא לסעוד

המלון הסקוטי בטבריה חודש מרץ: חגיגות טעמים, בירה ווויסקי

0
0

עם השפים אידי שמואלביץ ממסעדת “אידי”, ל”חגיגת מאכלי דגים, פירות ים והרבה וויסקי…”, עם חוסם עבאס מ”אל בבור” ב”ארוחה מתבליני השדה” ולקינוח ענת אוטולונגי שפית המלון הסקוטי בטבריה, ב”ארוחה מהסרטים בנושאי יין” ■ החל מ-9 במרץ
המלון הסקוטי בטבריה חודש מרץ: חגיגות טעמים, בירה ווויסקי
המלון הסקוטי בטבריה חודש מרץ: חגיגות טעמים, בירה ווויסקי. שף שמואלביץ

עוד רגע, ממש עוד ימים אחדים נפגוש בראשיתו של האביב. אחד מארבע עונות השנה המציין את המעבר בין החורף לקיץ, על מעבר שכזה, רוב האוכלוסייה בעולם מוכנה לחתום שיהיה כל השנה. עם בואו של האביב נישאים באוויר ריחות משכרים של פריחה נהדרה של התחדשות וגם תיאבון בריא, כך גם חשים אנשי המלון הסקוטי בטבריה, אשר במהלך חודש מרץ, מבטיחים לקיים חודש של ארוחות גורמה, סדנאות וויסקי ובירה, מוסיקה, סרטים בנושאי יין, הרצאות ועוד.

ביום שישי ה-9 במרץ, תארח ענת אוטולונגי שפית המלון הסקוטי בטבריה את השף אידי שמואלביץ ממסעדת “אידי” באשדוד לחגיגת מאכלי דגים, פירות ים והרבה וויסקי, מנות הוויסקי הותאמו במיוחד למנות המרכיבות את הארוחה על ידי טל חוטינר שגריר ג’וני ווקר בישראל שגם ינחה את הערב.

בין המנות שיוגשו: טרטר סלמון ברוטב וואסבי וביצי שלו, טונה טרייה צרובה בתבלינים בליווי ויסקי גלן אלגין 12 מתובלן עם טיפונת עשן.

מרק דגים, קלאמרי וראשי קלאמרי, מטוגנים ברוטב איסטנבול ושעועית לבנה בליווי קאול אילה 12 מעושן עם טעמים של ים, ופאיה אורז ופירות ים, לברק טרי עם אפונה ירוקה בליווי טליסקר 10 מעושן ומתובל, מבחר מקינוחי המלון בליווי בלק לייבל.

ארוחות גורמה נוספות במהלך החודש;

“ארוחה מתבליני השדה” עם השף חוסם ממסעדת “אל-בבור” בין המנות שיוגשו; סלט עולש בר, חוביזה, עכוב הגליל, צוואר כבש ממולא, שוק עוף ממולא עם פריקי ועוד.

ארוחת בירה שתלווה בטעימת שמונה סוגי בירה משובחים.

ארוחה מהסרטים בנושאי יין במהלך הארוחה יוקרנו שבעה קטעי סרטים בהם היין הוא העיקר, ענת אוטולונגי שפית המלון הסקוטי יחד עם דר’ מולי פלג ומוקי ויינשטיין מיקבי רמה”ג יתאימו את היין והמנות מהמסך אל השולחן.

גם אם רק הזדמנתם לטבריה באחד מערבי השבוע רשמו לפניכם את שעת תחילת הארוחות: 19:00. מחיר הארוחה: 200 ₪ לאדם.

מי שחפץ באירוח ובלינה מחירי לינה, הם החל מ-1,390 ₪ ועד 2,180 ₪ לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון, מינימום שני לילות בסוף שבוע. המלון הסקוטי: 04-6710710, כתובת האתר www.scotshotels.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן