חג פּוּרִים

לוק של פורים: המראה של “איל-מקיאג’” לפורים 2007

0
0

מראה פורים אלגנטי למי שלא רוצה “להתחפש” מבית חברת האיפור הבינלאומית “איל-מקיאג’” ■ מראה פיירו של “איל-מקיאג’” מציג הדגשה והגדלה של העיניים, המשדרות פנטזיה מודרנית.
לוק של פורים: המראה של
לוק של פורים: המראה של “איל-מקיאג’” לפורים 2007

לקראת פורים 2007 מציגה “איל-מקיאג’”, חברת האיפור הבינלאומית, את מראה פיירו האלגנטי, שנותן לנו את האופציה להתאפר לחגיגות פורים מבלי “להתחפש” באופן מוגזם – דבר הכרוך בכמויות גדולות של איפור.

גלית ורטהיים, בעלת חברת “איל-מקיאג’” והמאפרת הראשית, מספרת לנו שמראה פיירו המינימליסטי הוא התשובה הפורימית לאישה המודרנית; “כולנו מכירות את מסיבות פורים, בהם אנחנו מתקשטים בנצנצים וכמויות גדולות של איפור, שפוגמים הרבה פעמים בהנאה הכוללת מהאירוע.

מראה פיירו מאפשר לנו להתחפש בנגיעות מינימליסטיות של איפור, וליצור מראה לא שיגרתי תוך כדי התמקדות בהדגשת העיניים. את המראה הזה ניתן להתאים למגוון רחב של סגנונות לבוש, כאשר הגוונים שנבחרים הם המפתח למראה יוצא דופן וחושני בחגיגות פורים”.

מראה פיירו של “איל-מקיאג’” מציג הדגשה והגדלה של העיניים, המשדרות פנטזיה מודרנית. כדי ליצור את המראה ייחודי הדביקו המאפרים ריסים מלאכותיים מעל העין ומתחתיה, ליצירה של קו תחתון ועליון מתנפנף.

להדגשת העיניים הוסיפו קו איילנר שחור המשדר מראה נועז וחושני והוסיפו שימרים שיצרו אפקט של הברקה על העור – למראה זוהר ולא שגרתי.

את הבחירה בגוון הצליליות משאירים ב”איל-מקיאג’” לשיקולנו האישי, כאשר בתמונה השתמשו בצלליות מבריקות בגוון העור, לצד תוספת של שפתוני גלוס זוהרים בגוון האם, המאפשר הדגשה של העיניים ומונע הסטה של תשומת הלב.

ולאחר שהברקתם ונפנפתם את העיניים החדשות, כל שנדרש הוא להוסיף אביזר פורימי נלווה, דוגמת מסכת העיניים (המתלבשת בתמונה על המצח) ואפשר לצאת לחגיגות פורים בשמירה על מראה אלגנטי וחושני.

• עיצוב שיער: יניב זאדה
• איפור: גלית ורטהים
• ע’ איפור: מיכל אברהמי
• סטיילינג: איריס אדלר
• ע’ סטיילינג: ליאת ברתור

חג שמח מ”איל-מקיאג’”!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן