חנן לייבוביץ'

מכבי נתניה כבר חושבים אליפות

0
0

העונה זה אולי רחוק מהמציאות, אבל במכבי נתניה לא חוששים להצהיר: בעונה הבאה רוצים אליפות ■ בעקבות ההצלחות של עטר, נראה, כי השידוך בין המאמן למועדון יימשך עוד הרבה שנים.
מכבי נתניה כבר חושבים אליפות
מכבי נתניה כבר חושבים אליפות. הטור האישי של חנן לייבוביץ’

סדרת ההצלחות המרשימה של ראובן עטר והעובדה שליגת העל, למרות ההשקעות של הקבוצות נראית כמו סרט רע, הפכו את מכבי נתניה לקבוצת צמרת לכל דבר. המקום הרביעי בו מצויה כיום הקבוצה, מזכיר לכולם ימים יפים, וגם בהנהלת הקבוצה החלו להישמע קולות של זמנים רחוקים.

נראה, כי סיפור האליפות “נסגר העונה” והתואר ילך ככל הנראה לירושלים של גאידמק, אבל אין ספק שעל פי הדיבורים במשרדים החדשים של דניאל יאמר ובמסדרונות “הקופסא”: חולמים אליפות במכבי נתניה.

איש לא מוכן להגיד בפה מלא שאליפות היא המטרה לעונה הבאה, אולם לאחרונה, החל דניאל יאמר הבעלים של מכבי נתניה, לבדוק את האופציות של השחקנים הישראלים שמוכנים להגיע לנתניה.

עידן טל, כבר זכה לגישושים מצידו של דניאל יאמר

עידן טל, כבר זכה לגישושים מצידו של יאמר, ונראה שבעונה הבאה יהיו עוד מועמדים ישראלים שיגיעו לנתניה.

מאור מליקסון לא מוצא את מקומו במכבי חיפה ונראה שהמאמן ראובן עטר ישמח לקלוט אותו. שמות נוספים שבאים בחשבון הם: אוהד קדוסי שמככב בבני סכנין, הכדורגלנים עדן בן בסט ושי מימון.

בנתניה חושבים על שמות גדולים, אולם בשלב זה נראה שהשם הכי חם עליו ילך מר יאמר הוא, כאמור, עידן טל.

בינתיים, עד שהעונה הבאה תיפתח, מקווים כאמור בנתניה שהעונה הנוכחית תסתיים הכי גבוה שאפשר. בעקבות ההצלחות של עטר, נראה, כי השידוך בין המאמן למועדון יימשך עוד הרבה שנים.

נשיא המועדון דניאל יאמר הבין והפנים הפעם שראובן עטר הכי מתאים לקבוצה ואין ספק שהוא לא ירצה לחפש מאמן אחר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן